إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

الکساندرایت کوترا – لیزر موهای زائد

سیستم کولینگ (‌خنک‌کننده) دستگاه لیزر الکساندرایت کوترا از سایر دستگاه‌های دیگر قدرتمندتر و بهتر است. به‌طوری که این دستگاه از الکس‌های دیگری که در بازار هستند قوی‌تر و بهتر است و شرکت هم این دستگاه را به‌نام الکس آیس (‌الکس یخ) تبلیغ کرده است. خاصیت قوی بودن کولینیگ این است که مخاطب هنگام استفاده از لیزر احساس درد نمی‌کند و احتمال سوختگی با دستگاه به حداقل می‌رسد.

ویژگی‌های بارز دستگاه لیزر الکساندرایت کوترا:

🔹تلفیق دو لیزر Alexandrite و N-Dyag
🔹آخرین تکنولوژی ۲۰۱۹ آمریکا در رفع موهای زائد؛
🔹زیر نظر پزشک متخصص و مجرب؛
🔹دست‌یابی به نتیجه‌ی ایده‌آل در حداقل تعداد جلسات و بالاترین سرعت ممکن؛
🔹موثر در درمان تمامی انواع موهای زائد، حتی کرکی و نازک؛
🔹قابل استفاده برای تمام نواحی بدن؛
🔹بالاترین سیستم کولینگ بدون درد و تضمینی؛
🔹تاثیرگذاری بعد از اولین جلسه‌ی درمانی

چرا الکس کوترا با استفاده از تکنولوژی الکس سرد می تواند در ۶تا۸ جلسه موهای زائد را ریشه کن کند؟
🔍
❄️ 👈 در لیزر الکس سرد از تکنولوژی یاقوت کبود استفاده می شود در کولینگ یاقوت کبود امکان خنـک کردن کافی سطح پوست را قبل و همزمان و بعد از درمان را بوجود می آورد امکان انتقال انرژی کافی به فولیکول مو بدون آسیب به پوست را فراهم می کند
🔍
❄️👈 در لیزر کلد الکس به دلیل وجود یاقوت کبود و تطبیق امپدانس در زمان انتقال لیزر ، انعکاس اشعه لیزر اتفاق نمی افتد و تمام انرژی به ریشه مو خواهد رسید
🔍
❄️ 👈 لیزر کوترا یا الکس سرد تنها لیزر پالس مربعی دنیاس که می تواند بدون هیچ گونه اتلاف انرژی، انرژی کافی را به فولیکول مو منتقل کند.

با توجه به اینکه در لیزر کلد الکس فاصله تا فولیکول کمتر می باشد و به دلیل فشار سطح بیشتری از مو می تواند انرژی را جذب کند در نتیجه میزان اثر بخشی بیشتر می شود.