إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

بهترین کلینیک تزریق چربی در مشهد

تزریق چربی می‌تواند در اکثر نواحی بدن استفاده شود که از محبوب‌ترین آنها می‌توان به چانه، بالای بازوها، کمر، قسمت داخلی ران و باسن اشاره کرد. این تزریق بدون نیاز به جراحی انجام می شود و برای شکل‌دادن به بدن با استفاده از محلول مبتنی بر ژل است. تزریقات چربی برای کاهش وزن در نظر گرفته نشده، در واقع برای کسانی که بافت چربی موضعی دارند و به رژیم غذایی سالم یا افزایش تمرینات بدنی برای بهبود کانتور بدن با از بین بردن نواحی سرسخت چربی پاسخ نمی‌دهند، در نظر گرفته شده است.
در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین کلینیک تزریق چربی در مشهد بپردازیم.

تزریق چربی

پیش از پرداختن به معرفی بهترین کلینیک تزریق چربی در مشهد باید بدانید که بافت چربی یک پرکننده خوب برای بافت‌های نرم است که اخیراً در بین مراجعه‌کنندگان بسیار پرطرف‌دار است. در روند تزریق از بافت‌های چربی خود فرد استفاده می‌شود؛ بنابراین روشی ارزان، با دسترسی راحت و بدون هیچ‌گونه عارضه جانبی و حساسیت است. چربی‌های خارج شده از بدن ممکن است پس از پردازش به‌عنوان پرکننده برای هر ناحیه از بدن استفاده شوند.

همچنین از چربی برای پرکردن نواحی فرسوده و پر از چین و چروک در صورت و بدن هم استفاده می شود.

مزیت تزریق چربی

مزایای تزریق چربی به شرح زیر است:

  • افزایش کیفیت پوست (به‌ویژه نواحی پوستی که در معرض رادیوتراپی قرار گرفته‌اند)
  • کمتر شدن لک اسکارها (پرشدن اسکار آتروفیک)
  • به دست آوردن نتایج بهتر در ماموپلاستی (لیفت سینه)
  • بازسازی سینه‌ها (جراحی بازسازی سینه)

فرایند پرکردن با تزریق چربی روشی ماندگارتر و قابل تضمین است، زیرا چربی‌های تزریق شده در ناحیه مربوطه (پیوند چربی) به زندگی خود ادامه می‌دهند. علاوه بر این، کیفیت و ضخامت پوست و بافت زیرجلدی نیز به دلیل وجود سلول‌های بنیادی افزایش می‌یابد. اگر به دنبال بهترین کلینیک تزریق چربی در مشهد هستید ما به شما کلینیک دنیز را پیشنهاد می‌کنیم. کلینیک دنیز آماده خدمت‌رسانی به شما زیباجویان عزیز با به‌روزترین تجهیزات و با کادر پزشکی مجرب است. هدف این کلینیک ارائه تمامی مراقبت‌هایی است که به آن در مقابله با این نوع مشکلات نیاز دارید.

مدت‌زمان اثر تزریق چربی

نتایج این عمل پس از دو تا سه جلسه مشخص می‌شوند و این جلسات باید حداقل چهار هفته فاصله داشته باشند. اما به خاطر داشته باشید که بسته به‌اندازه و شدت ناحیه، ممکن است تا شش جلسه نیاز به درمان و تزریق داشته باشید.

روش تزریق چربی

این روش تحت بیهوشی عمومی یا موضعی و تزریق آرام‌بخش انجام می‌شود. ابتدا ناحیه حذف چربی اضافی مشخص می‌شود. یک برش نیم سانتی‌متری ایجاد می‌شود و چربی‌ها با کمک کانول‌ها آسپیره می‌شوند و از فشار بیش از حد جلوگیری می‌شود. سپس چربی‌ها فیلتر می‌شوند و با استفاده از انژکتورهای کوچک یا کانول‌های مخصوص به مناطق از پیش تعیین شده توسط متخصص تزریق می‌شوند.

همچنین مدت‌زمان عمل بستگی به محل تزریق دارد، اما روند آن معمولاً حدود 30 دقیقه طول می‌کشد.

این نکته را هم فراموش نکنید که برای رسیدن به بهترین نتایج باید تزریق چربی را در کلینیک‌های تخصصی و با حضور متخصص انجام دهید؛ لذا شما با انتخاب بهترین کلینیک تزریق چربی در مشهد می‌توانید به نتایج مورد رضایت و دلخواهتان برسید.