إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

بهترین کلینیک تزریق ژل در مشهد

پیش از پرداختن به موضوع بهترین کلینیک تزریق ژل در مشهد باید بدانید که تزریق ژل روشی بدون نیاز به جراحی برای بازگرداندن حجم صورت، ایجاد کانتور، جوان‌سازی صورت، حجم دادن به لب‌ها و صاف کردن چین‌وچروک های صورت است. ژل ها و فیلرها یکی از مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای جوان‌سازی پوست محسوب می شوند. بهترین ژل صورت تزریقی اسید هیالورونیک است که به طور طبیعی در بدن انسان و سایر موجودات زنده و حتی برخی از مواد مصنوعی تولید می‌شود و می‌تواند ظاهر شما را جذاب کند و سن شما را کمتر نشان دهد. این ژل در قسمت‌های مختلف صورت مانند خط اخم، خط خنده، گونه و فک کاربردهای زیادی دارد.

تعریف هریک از خطوط صورت به شرح زیر است:

  • خط خنده: خطوطی که از بینی به گوشه دهان می‌رسند.
  • خطوط عمودی گوشه دهان: خطوطی که از لب‌ها تا چانه امتداد دارند.
  • خطوط کناره‌های لب: خطوطی که از گوشه لب‌ها به سمت پایین می‌آیند.

تزریق ژل

ژل‌های هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارند. به همین دلیل بدن به هیچ وجه ژل تزریق شده را پس نمی‌زند و آن را به‌عنوان یک ماده (غیرطبیعی) نمی‌شناسد. احتمال عفونت پس از تزریق این ژل وجود ندارد مگر تزریق را در مطب های بدون مجوز انجام دهید. نتایج تزریق ژل های اسید هیالورونیک معمولاً خیلی زود ظاهر می‌شود که به مهارت پزشک و متابولیسم فرد بستگی دارد.

از آنجایی که درمان با تزریق ژل موقتی است، باید ژل را تجدید کرد و تزریق را تکرار کرد. کلینیک دنیز جزو بهترین کلینیک تزریق ژل در مشهد است. در کلینیک تخصصی دنیز، پزشکان ماهر با صلاحدید خود فاصله زمانی ایده‌آل را برای جلسات بعدی تزریق ژل برای شما تعیین می‌کنند.

همچنین در کلینیک تخصصی دنیز، پزشکان از یک میکروکانال پیشرفته برای به حداقل رساندن کبودی و سایر آسیب‌های بافتی در حین تزریق ژل یا فیلر استفاده می‌کنند.
درمان با این روش مدرن تنها به یک سوزن نیاز دارد که به کانول اجازه می‌دهد تا ژل را به نواحی مختلف صورت با کمترین احتمال آسیب رساندن به رگ‌های خونی تزریق کند.

نکات مهم قبل از تزریق ژل

به‌خاطر داشته باشید که مرطوب‌کننده‌ها، آب آشامیدنی و سایر درمان‌ها اثرات پرکننده‌های پوست را افزایش می‌دهند و به پوست شما کمک می‌کنند شفاف و پر به نظر برسد.
در روزهای منتهی به تزریق فیلر یا ژل باید از الکل اجتناب کنید، زیرا الکل می‌تواند خون را رقیق کند.
همچنین کشیدن سیگار به دلیل تهدید سلامتی فرد، روند بهبودی را پس از تزریق ژل به تأخیر می‌اندازد.
معمولاً توصیه می‌شود که افراد بین 2 تا 6 ماه پس از تزریق صبر کنند و سپس بسته به ماندگاری تزریق دیگری انجام دهند.
این نکته را هم ذکر کنیم که اثر ژل روی صورت هر فرد متفاوت است و برای هر فردی بستگی به عوامل مختلفی دارد.

فواید رایج ژل و فیلرهای پوستی چیست؟

برای رسیدن به بهترین نتایج پس از تزریق باید این عمل را در کلینیک‌های مخصوص و با حضور پزشک متخصص انجام دهید؛ بنابراین با انتخاب بهترین کلینیک تزریق ژل در مشهد می‌توانید به نتایج دلخواهتان برسید چراکه این مجموعه‌ها علاوه بر تجربه و علم کافی از بهترین و معتبرترین برندهای بازار استفاده می کنند.

فواید تزریق ژل به شرح زیر است:

  • لب‌هایی که چاق و باریک هستند
  • خطوط کم‌عمق جذاب‌تر است
  • خطوط و چین و چروک‌های صورت را کاهش دهید
  • تغییر شکل‌های کانتور صورت را بازسازی کنید
  • سایه پلک‌های پایینی را کاهش دهید یا از بین ببرید