إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

تزریق فیلرهای بافت نرم در مشهد

تزریق فیلرهای بافت نرم : این روزها دیگر رسیدن به رویای جوانی و زیبایی همیشگی کار چندان دشواری نیست. می توان با استفاده از راههای بی شماری که پیشرفت علم و تکنولوژی در اختیار ما قرار می دهد پیری را تا حد امکان از خود دور کنیم و برای مدت زمان بیشتری جوان بمانیم. چین و چروک های صورت این روز ها به شیوه های مختلفی از ما دور می شوند و ما می توانیم با استفاده از روش های گوناگون از شر آن ها خلاص شویم و صاحب پوستی صاف و درخشان شویم. یکی از راه های پر طرف دار برای انجام این کار این است که از تزریق فیلرهای بافت نرم در مشهد استفاده کنیم. این کار می تواند ایراد های و نواقص صورت ما از بین ببرد و زیبایی را برای صورت ما به ارمغان بیاورد. این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته است و خواندن آن خالی از لطف نیست.

انواع فیلر های بافت نرم

فیلر های بافت نرم به سه نوع تقسیم می شوند که از این قرارند:

فیلرهای مصنوعی

یکی از انواع فیلرهای مصنوعی فیلرهای سیلیکونی می باشند.

فیلرهای اتولوگ

فیلرهای اتولوگ از بدن فرد گرفته می شود. از جمله ی آن ها می توان به موارد اشاره کرد: فاسیا ، چربی و درم.

فیلرهای بیولوژیک

فیلرهای بیولوژیک از منبعی به جز بدن خود فردگرفته می شود. منابعی که برای آن ها انتخاب می شوند شامل منابع ارگانیک هستند. مواردی همچون باکتری ها و حیوانات می توانند به عنوان منابعی برای فیلرهای بیولوژیک در نظر گرفته شوند. یک نمونه از فیلرهای بیولژیک آلودرم است. در این روش فیلرهای بیولوژیک از پوست شخص دیگری گرفته می شود و به بیمار تزریق می شود.

تزریق فیلرهای بافت نرم و کاربرد آن ها

می توان از فیلرهای بافت نرم برای پر کردن و از بین بردن چین و چروک های صورت استفاده کرد. در این مورد کاربرد فیلرهای نرم مانند ژل های تزریقی است و به همان شیوه نیز عمل می کند. فیلرهای نرم برای جاهایی مانند چین اخم ، خط خنده، و اطراف چشم ها مورد استفاده قرار داد.

نکته های قابل توجه درباره ی تزریق فیلرهای بافت نرم

در بسیاری از موارد کار تزریق فیلرهای بافت نرم و ژل ها به عنوان یک کار ساده در نظر گرفته شده است . از این رو بسیاری از افراد غیر متخصص نیز خود را واجد شرایط و صلاحیت لازم برای این کار دانسته اند. از این رو در بسیاری از اوقات شاهد این هستم که افراد زیادی دچار جابه جایی ژل در محل تزریق و یا عفونت شده اند. حتما باید تخصص شخصی که برای انجام تزریق فیلرهای نرم به او مراجعه می نمایید را در نظر بگیرید و از مراجعه به افراد فاقد صلاحیت خوددار ی نمایید.

تزریق فیلرهای بافت نرم در کلینیک زیبایی پوست و مو دنیز مشهد

جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی دنیز

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی دنیز از خدمات ارزنده ی این مرکز برای انجام انواع روش های استاندارد برای جوان سازی پوست بهره ببرید و از پوستی صاف و جوان نهایت لذت را ببرید. این کلینیک ارائه کننده ی انواع خدمات برای جوانسازی پوست می باشد و از متخصصان با تجربه بهره می برد.