إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

تزریق چربی در مشهد

بسیاری از افراد ممکن است بخواهند اقدام به تزریق چربی در مشهد کنند به همین دلیل باید با شیوه انجام این روش و نتایج آن همچنین انتخاب یک کلینیک معتبر آشنا شوند.
در تزریق چربی، از چربی برداشت شده از بدن خود بیمار استفاده می‌کنند که می‌تواند مجدداً برای افزایش پرشدن صورت، پرکردن چین و چروک‌ها یا ایجاد خطوط کم‌عمق تزریق شود. در حالی که بیشتر مردم مهم‌ترین نشانه‌های پیری را چین و چروک و افتادگی پوست می‌دانند، باید توجه کنند که کاهش حجم صورت یکی از دلایل اصلی این علائم است. از دست‌دادن حجم صورت می‌تواند منجر به برجسته شدن خطوط استخوانی شقیقه و چشم‌ها شود و همچنین باعث شود که گونه‌ها صاف‌تر شده و کم حجم و نحفیف به نظر برسند. کانتور و فرم صورت با ژنتیک تعیین می‌شود، به همین دلیل است که برخی چانه و گونه‌های برجسته دارند در حالی که برخی دیگر دارای صورت‌های گردتر هستند.

نحوه انجام تزریق چربی

در ابتدا باید ناحیه اهداکننده چربی تعیین شود (مانند شکم یا باسن) و برای استخراج چربی از ابزاری به نام لیپوساکشن استفاده می‌کنند و سپس چربی مکش شده را می‌توان به‌صورت پیوند به‌صورت منتقل کرد. بعد از آن چربی پیوند شده برای زنده ماندن باید منبع خونی را دوباره ایجاد کند. دقت کنید که پس از انتقال چربی به صورت تقریبا 50 درصد از چربی تزریق شده زنده می‌ماند. انتقال چربی اغلب با ‌عنوان تزریق چربی شناخته می‌شود، و این یک روش جراحی با کمترین حد تهاجمی بودن و طبیعی بودن است که برای تزریق چربی از ناحیه‌ای از بدن به‌صورت برای ترمیم حجم استفاده می‌گردد.

چربی با استفاده از تکنیک‌های مدرن لیپوساکشن به‌آرامی برداشته شده و برای انتقال صورت آماده می‌شود. این یک ظاهر طبیعی ایجاد می‌کند و خطر ابتلا به عفونت یا دفع چربی بدن را کم می‌کند. از نواحی متداول درمان می‌توان به چین‌های نازولبیال (بین بینی و لب‌ها)، خطوط ماریونت (بین لب‌ها و چانه)، گونه‌ها، فک‌ها و حفره‌های چشم اشاره کرد. تزریق چربی در مشهد برای ‌صورت اغلب برای بهبود کانتور و حجم صورت در افراد جوان‌تری که تمایل به برجسته‌تر شدن گونه‌ها یا چانه دارند استفاده می‌شود. البته تمامی افراد می‌توانند برای اهداف مختلف اقدام به تزریق چربی کنند. همچنین باید دقت کنید که بیماران تزریق چربی صورت باید چربی کافی برای برداشت داشته و قبل از انجام درمان وزن ثابتی داشته باشند.

نتایج تزریق چربی در مشهد

بیشتر چربی‌های منتقل شده پس از انجام تزریق، معمولاً زنده می‌مانند. به طور معمول، چندین روش انتقال چربی برای دستیابی به نتایج مطلوب موردنیاز است. تزریق چربی در ناحیه اهداکننده ناراحتی ایجاد می‌کند که ممکن است برخی از افراد را آزار دهد؛ در نتیجه می‌توانید در صورت بروز هرگونه علائم ناراحتی و یا درد با پزشکتان مشورت کنید. این روش جراحی می‌تواند در اتاق درمان جراح یا در اتاق عمل انجام شود. به طور متوسط تقریباً 32 درصد از حجم چربی تزریق شده به مدت 16 ماه باقی می‌ماند. با این حال، در نظر داشته باشید که مقداری تغییر در درصد حجم باقیمانده وجود دارد.

شما برای انجام تزریق چربی در مشهد می‌توانید کلینیک‌های بسیاری را بر اساس ویژگی‌های مختلف انتخاب کنید اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای انجام خدمات تزریق چربی، کلینیک دنیز را که بر اساس ویژگی‌های بسیاری مورد تأیید است انتخاب کنید.