إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

تزریق ژل لب

گذر سن می تواند در زیبایی صورت هر یک از ما اثر بگذارد و از پوست گرفته تا بقیه ی اجزای صورت را تحت تاثیر خود قرار دهد . این امر می تواند اعتماد به نفس افراد را تا حد بسیار زیادی متاثر نماید و آن را کاهش دهد. از این رو می توان گفت که یافته های علم و کار متخصصان زیبایی برای ایجاد زیبایی و برخورداری افراد از روحیه ی مناسب می تواند قابل ستایش باشد. یکی از مهم ترین اجزای صورت که بسیار به چشم می آید و زیبایی آن می توان حسابی اثر گذار باشد، لب است. گذر سن می تواند شکل و حجم لب را تحت تاثیر قرار دهد. با افزایش سن لب ها حجم خود را از دست .می دهند و ارتفاع لب کاهش پیدا می کند و این امر سبب می شود که زیبایی آن کاهش پیدا کند. اما خبر خوب این است که همانند بسیاری از مشکلات دیگر، علم چاره ی آن را نیز پیدا کرده است و راه حلی برای باز گرداندن زیبایی و جوانی صورت شما از طریق بهبود اوضاع زیبایی لبهایتان را فراهم کرده است. این مقاله که به تزریق ژل لب اختصاص دارد به ذکر نکته هایی در این زمینه می پردازد و خواندن آن خالی از لطف نیست.
متخصصان کلینیک زیبایی دنیز می توانند با تزریق ژل لب ، حجم اطراف لب را بیشتر کنند که این روش می تواند راه حل مناسبی برای کاهش حجم لب باشد.

نحوه ی تزریق ژل لب

برای این که بتوانید از زیبایی بهتری در لب های خود بهره مند شوید و از این کار نتیجه ی مطلوب تری را کسب کنید باید تلاش کنید که به بهترین نحو این عمل را انجام دهید.
پیش از هر چیز متخصص باید آناتومی لب ها را تحت نظر قرار دهد و تشخیص دهد که کدام قسمت از لب های بیمار به تزریق ژل احتیاج دارد. همچنین میزان تزریق ژل نیز باید توسط متخصص مشخص شود.
درباره ی میزان ژل تزریقی باید گفت که عوامل متعددی می توانند در تعیین آن نقش داشته باشند که از جمله می توان به نتیجه ی مور نظر بیمار، نوع ماده ی تزریق شده، عمق چین مکان مورد نظر و … اشاره کرد. اگر پزشک از هیالورونیک اسید استفاده کند می تواند حجم کم تری را مورد استفاده قرار دهد زیرا این ترکیب اب زیادی جذب می کند و زودتر نتجه ی مورد نظر را به دست می دهد.
نکته: اگر قصد افزایش حجم لب خود را دارید بهترین ترکیب مورد استفاده می تواند هیالورونیک اسید باشد. لازم به ذکر است که برند و مارک ژل مورد استفاده نیز می تواند نتیجه ی این امر را تحت تاثیر قرار دهد.

تزریق ژل لب در مشهد

مزایای تزریق ژل لب

ماندگاری مناسب. باید بدانید که نتیجه ی به دست آمده از تزریق ژل لب دائمی نمی باشد اما تزریق ژل لب می تواند حدود 6 ماه دوام داشته باشد.
کنترل حجم: پزشک متخصص می تواند با در نظر گرفتن همه ی عوامل حجم مناسب و ایده آلی را برای شما در نظر بگیرد و آن را کنترل نماید.

تزریق ژل لب در کلینیک زیبایی دنیز

اگر قصد تزریق ژل لب و حجیم کردن و زیبا کردن لب های خود را دارید می توانید از متخصصان کلینیک زیبایی دنیز در مشهد مشاوره بگیرید.