إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

روشهای کاشت مو

ریزش مو  از مشکلات فراگیر در بین خانم و آقایان است که دلیل آن را در عوامل مختلف می‌توان جستجو کرد. در سالهای اخیر باتوجه‌به کاهش کیفیت زندگی و مشکلاتی مانند استرس، روش‌های تغذیه‌ای نامناسب، بیماری‌های ارثی و  ژنتیکی و یا مصرف برخی داروها این مشکل بسیار گسترش‌یافته است. امروزه باتوجه‌به پیشرفت‌هایی که در تکنولوژی پیوند مو به وجود آمده این روش بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. روشهای کاشت مو این امکان را به فرد می‌دهد که بتواند از مو طبیعی بهره‌مند شود.

روشهای کاشت مو

روش های کاشت مو

کاشت مو به روش به FUT: در این روش با تزریق بی‌حسی یک سانتی‌متر نوار باریک از فولیکول‌های مو برداشته می‌شود و سپس این واحدهای فولیکولی برای کاشت آماده می‌شود. سرعت بالای روش  FUT و پایین بودن هزینه‌های آن نسبت به سایر روش‌هاست.  از معایب این روش کاشت مو  دوره نقاهت طولانی آن است و جای زخم برداشت محل فولیکول‌ها بر روی پوست سر باقی می‌ماند.

کاشت مو به روش FUE که با  نام FIT  هم شناخته می‌شود:  در روش  FUE  نیز مانند  FUT  بعد از استخراج گرافت موها و آماده‌سازی آنها، کاشت مو انجام می‌شود. در این مدل برخلاف روش FUT استخراج گرافت موها به‌صورت تکی و دانه‌دانه انجام می‌شود. به همین دلیل فرایند بخیه و خونریزی اتفاق نمی‌افتد. دوره بهبودی بین 2 تا 3 روز است و بدون زخم و خونریزی و درد می‌باشد. این روش به کاشت مو بدون جراحی مشهور است.

روش FIT یکی از پرطرف‌دارترین روشهای کاشت مو محسوب می‌شود. زیرا برای کسانی که در جستجوی روش غیرتهاجمی و بدون عارضه برای کاشت مو هستند، روش مطمئنی است. اخیراً دستگاه‌های پیشرفته و اتوماتیک در عرصه کاشت مو وارد شده است  که یکی از بهترین این دستگاه‌ها SAFER نامیده می‌شود و در ایران کاشت مو با این دستگاه پیشرفته با عنوان SUT  مشهور شده است.

کاشت مو به روش SUT:  در این نمونه از روشهای کاشت مو، تراشیدن سر الزامی است. این روش زخم و خونریزی و بخیه نداشته و دوره استراحت آن تقریباً یک هفته است. کاشت مو به روش SUT نسبت به FIT ،سرعت بیشتری داشته و برای کاشت مو با تراکم بالا بسیار مناسب‌تر بوده و  سرعت  و کیفیت گرافتها بالاتر است.

کاشت مو به روش Micro FIT از دیگر روشهای کاشت مو است که با دستگاه‌های پیشرفته مثل نئوگرافت 2 انجام می‌شود. در این روش هم استخراج گرافتها و کاشت آن بر روی سر مشابه بقیه روش‌ها است. البته نیازی به تراشیدن مو سر نیست. حفره‌هایی ریز (بین ۰.۶ تا ۰.۹ میلی‌متر) بر پوست سر ایجاد شده  و فولیکول‌ها در آن قسمت کاشته می‌شوند.

از دیگر روشهای کاشت مو ، روشهای ترکیبی هستند که در آن به طور همزمان از روش‌های FUT  و FIT استفاده می‌شود. حسن روش‌های ترکیبی در این است که بالاترین تراکم در یک جلسه به دست می‌آید.

کلینیک زیبایی دنیز یکی از بهترین مراکز پیوند و ترمیم مو است که از  تجهیزات و متدهای پیشرفته‌ برخوردار بوده و در سطح مشهد فعالیت می‌کند. شما زیباجویان عزیز در صورت داشتن هر نوع مشکل ریزش مو و یا نیاز به کاشت مو با متدهایی نوینی چون میکروگرافت،SUT، ترکیبی و … می‌توانید برای کسب مشاوره رایگان از این مرکز در مورد انواع روشهای کاشت مو و اطلاع از قیمت آنها با این کلینیک تماس بگیرید.