إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

عوارض تزریق چربی به باسن در مشهد

عوارض تزریق چربی به باسن در مشهد : تزریق چربی به باسن یکی از عمل های بدون نیاز به جراحی است که این روز ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است و عده ی زیادی در نظر دارند که با استفاده از آن برای خوش فرم کردن اندام خود به آن روی می آورند. تزریق چربی به باسن یکی از بی خطر ترن راه ها برای حجیم کردن باسن می باشد زیرا در آن از چربی های بدن خود فرد برای بزرگ کردن باسن استفاده می شود. از این رو بهتر است کسانی برای انجام این عمل داوطلب شوند که علاوه بر برخورداری از سلامتی عمومی مناسب، از کمی چربی اضافه در قسمت های دیگر بدن خود نیز برخوردار باشند. پزشک در این شیوه به وسیله ی دستگاه لیپوساکشن کمی از چربی های اضافه ی نواحی دیگر بدن را بر می دارد و بعد از پردازش کردن آن ها به وسیله ی دستگاهی مخصوص ، آن را به باسن تزریق می کند. این عمل می تواند نواقص موجود در باسن را برطرف نماید. نواقصی از قبیل: شلی و افتادگی باسن، باسن تخت و صاف، عدم تقارن بین دو قسمت باسن و … . اگر شما هم قصد انجام تزریق چربی به باسن خود را دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله که به بررسی عوارض تزریق چربی به باسن در مشهد را از دست ندهید. ابتدا آگاهی های لازم در این خصوص را کسب نمایید و سپس برای انجام آن اقدام کنید.

تزریق چربی به باسن توسط پزشک متخصص

پیش از هر چیز باید توجه داشته باشید که اگر توسط پزشک متخصص عمل تزریق چربی به باسن را انجام دهید می توانیداز عوارض آن پیش گیری کنید و در این صورت در واقع عوارض تزریق به حد اقل می رسد.

تزریق چربی به باسن در حجم بیشتر از یک لیتر

معمولا در مواردی که تزریق چربی به باسن در حجم های بیشتر از یک لیتر انجام می شود، عوارض خودشان را نشان می دهند. هم چنین زمانی که عمل لیپوساکشن بیشتر از 5 لیتر انجام شود، ممکن است بدن فرد دچار کمبود مایع شود. در این هنگام استفاده از الکترولیت های ورزشی به فرد توصیه می شود.
اگر عمل تزریق چربی کم تر از 1 لیتر انجام شود عفونتی در کار نخواهد بود از این رو توصیه می شود که برای انجام این کار از کم تر از یک لیتر چربی برای تزریق استفاده شود.

نکته های مورد توجه بعد از تزریق چربی به باسن

  • محدودیت فعالیت بدنی به مدت یک تا دو هفته بعد از انجام عمل
  • عدم استفاده از لباس تنگ و یا گن برای مدت یک هفته بعد از انجام عمل
  • قرار داشتن تحت نظارت پزشک برای مدت 2 هفته بعد از انجام عمل
  • بیمار بعد از 3 ماه می تواند به انجام هر گونه فعالیت ورزشی شدید مد نظر خود بپردازد

نکته : لازم به ذکر است که همه ی چربی های تزریق شده ماندگار نیست. و بعد از مدتی به خاطر فرایند سوخت و ساز بدن به بدن جذب خواهد شد.اما آن قسمت از چربی که باقی می ماند برای همیشه ماندگار خواهد بود (البته در صورتی که وزن بدن ثابت باقی بماند )

تزریق چربی در کلینیک زیبایی دنیز

شما می توانید برای تزریق چربی به باسن خود از متخصصان با تجربه ی کلینیک زیبایی دنیز کمک بگیرید.