إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

فواید تزریق چربی به ران در مشهد

فواید تزریق چربی به ران در مشهد : برخورداری از ران های خوش فرم و زیبا می تواند خوش اندامی بانوان را تضمین کند. ران های برجسته به عنوان یکی از استانداردهای زیبایی اندام به شمار می روند و عده ی زیادی تلاش می کنند که با استفاده از روش های گوناگون ران های خود را برجسته کنند. یکی از رایج ترین راه هایی که افراد به ذهنشان می رسد ورزش کردن است. اما ورزش کردن علاوه بر این که انرژی و زمان نسبتا زیادی را می طلبد، نمی تواند به تنهایی منجر به ایجاد نتیجه های دل خواه شود و افراد را راضی کند. از این رو عده ی زیادی سعی می کنند تا با استفاده از خدماتی که جراحی زیبایی در اختیار ان ها قرار می دهد، به این آرزی دیرینه دست پیدا کنند و به ران های زیبای دلخواه خود دست پیدا کنند. یکی از این روش ها که به مدد پیشرفت علم حاصل شده است، تزریق چربی به ران است. این مقاله به بیان فواید تزریق چربی به ران در مشهد پرداخته است و پیشنهاد می شود که اگر قصد انجام چنین عملی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شیوه ی انجام کار برای تزریق چربی به ران در مشهد

برای برجسته سازی ران ها می توان از چربی های اضافه ی شکم استفاده کرد. پزشک متخصص می تواند با چند تزریق ساده چربی های زنده و خالص شکم را به ران ها منتقل نماید

فواید تزریق چربی به ران

تزریق چربی به ران به عنوان یکی از راه های طبیعی برای بزرگ کردن ران ها به شمار می رود. برخی از فواید استفاده از این روش عبارت اند از :

  • مشابه بودن سلول های چربی های منتقل شده
    می توان از چربی های اضافه ی موضعی شکم برای انتقال و تزریق به ران استفاده کرد این امر سبب می شود که سلول هایی که برای انتقال مورد استفاده قرار می گیرد، کاملا شبیه با سلول های چربی قسمت گیرنده باشد.
  • از بین رفتن عوارض جانبی
    استفاده از این روش طبیعی و شباهت موجود بین سلول های چربی قسمت گیرنده و انتقال دهنده ، سبب می شود که احتمال درگیر شدن بدن با عوارض جانبی بعد از تزریق، از بین برود.
  • اعمال برش های کوچک
    برای این که این عمل انجام شود شما تنها به ایجاد چند برش کوچک نیاز دارید که بعد از مدتی جای آن کمرنگ شده و از بین می رود. این امر سبب می شود که اسکار های به وجود آمده بسیار کم و ناچیز شوند.

چه کسانی می توانند کاندید خوبی برای تزریق چربی در ران باشند؟

داشتن این شرایط برای تزریق چربی به ران ضروری است:

  • سالم باشید
  • چربی موضعی داشته باشید
  • توقعاتتان معقولانه باشد

تزریق چربی به ران در کلینیک زیبایی دنیز

کلینیک زیبایی دنیز در مشهد این افتخار را دارد که به مدد برخورداری از متخصصان باتجربه و لوازم و ابزار پیشرفته کمک های شایان توجهی را به شما عزیزان ارائه دهد. پیشنهاد می کنیم که اگر قصد تزریق چربی به ران را دارید، یک جلسه ی مشاوره با متخصصان ما در کلینیک زیبایی دنیز در مشهد انجام دهید.