إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

لیپوماتیک شکم در مشهد

لیپوماتیک شکم در مشهد : این روز ها هر کسی دوست دارد که از اندامی زیبا به زیبایی هیکل بازیگران هالیوودی بهره مند شود. روش های زیادی برای رسیدن به اندام ایده ال وجود دارد. یکی از همیشگی ترین این روش ها، ورزش است. ورزش کردن علاوه بر فوایدی که برای سلامتی بدن به دنبال خود می آورد، می تواند اندام شخص را به شکل ایده آل برساند و او را به آرزوی داشتن بدن خوش فرم برساند. اما هر کسی می داند که ورزش کردن به اراده ی قوی، انرژی زیاد و صرف وقت کافی نیاز دارد. از طرفی در پی گرفتن رژیم های خاص نیز می تواند فرد را در رسیدن به این آرزو یاری کند. اما دنبال کردن رژیم های دشوار نیز به اراده ی زیاد احتیاج دارد و محدودیت های فراوانی را برای شخص ایجاد می کند از این رو این روش نیز از محبوبیت چندانی بر خوردار نیست. این عوامل سبب شده است که افراد به دنبال راهی اسان تر و شیوه ای سهل تر برای دست یابی به اندامی ایده آل و بدنی خوش فرم باشند. این روز ها که علم دست یابی به هر چیزی امکان پذیر کرده است، افراد می توانند با استفاده از روش لیپوماتیک شکم در مشهد به این آرزوی دوست داشتنی دست پیدا کنند. این مقاله که به ذکر نکاتی در این خصوص می پردازد می تواند آگاهی شایانی در این زمینه برای شما به بار بیارورد

انواع روشهای پیکر تراشی

پیکر تراشی در مشهد به روشهای گوناگونی انجام می شود که برخی از آن ها عبارتند از :

  • لیپولیز
  • لیپوماتیک
  • لیپوست
  • اولتراسونیک

در تمامی این روش ها هدف یکی است و آن، از بین بردن چربی های اضافه است.
به کار بردن هر یک از این روش ها بستگی به نظر پزشک دارد. و لازم به ذکر است که هر کدام از روش های بالا، مزایا و فواید خود را دارد.

شیوه ی انجام لیپوماتیک شکم در مشهد

بعد از این که یک جلسه ی مشاوره با پزشک انجام دادید و به این نتیجه رسیدید که لیپوماتیک بهترین شیوه برای از بین بردن چربی های شکم شماست، می توانید به نزد پزشک بروید و چربی های اضافه تان را با کمک آن از بین ببرید.
برای انجام عمل لیپوماتیک، پزشک ابتدا یک برش کوچک در ناحیه ی مد نظر ایجاد می کند .
سپس با یک لوله ی مخصوص که نامش کانولا است وارد آن ناحیه می کند. کاربرد این لوله این است که با حرکت های ارتعاشی سبب جدا شدن بافت های چربی می شود.
بعد از آن که بافت های چربی از یکدیگر جدا شدند، پزشک آن ها را از بدن بیمار تخلیه می کند.

عمل لیپوماتیک شکم در کلینیک زیبایی دنیز در مشهد

لیپوماتیک شکم در کلینیک زیبایی دنیز در مشهد

کلینیک زیبایی دنیز در مشهد این افتخار را دارد که با در اختیار داشتن پزشک های ماهر و متخصصان با تجربه و به مدد دستگاه های پیشرفته، خدمات ارزنده ای را در زمینه ی لیپوماتیک شکم در مشهد ارائه دهد.