إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

مراحل انجام تزریق فیلر در مشهد

تزریق فیلر در مشهد یکی از راه هایی است که به کمک آن می توان انواع معایب و ایرادهای صورت را برطرف کرد. تزریق فیلر به شیوه های گوناگونی انجام می شود، در برخی از شیوه ها منبع از میان بدن خود فرد انتخاب می شود و در بر خی دیگر از منابع ارگانیک دیگر برای انجام آن استفاده می شود. یکی دیگر از شیوه های تزریق فیلر استفاده از منابع مصنوعی است. تزریق فیلر در قسمت های گوناگونی از صورت و جاهایی همچون خط خنده، دور چشم، خط اخم، و … انجام می شود. در نتیجه ی تزریق فیلر می تواند ایرادهای صورت را از بین برد و به زیبایی و جوانی بیشتری دست پیدا کرد. از جمله فوایدی که تزریق فیلر می تواند برای صورت افراد در پی داشته باشد می توان به حجیم تر شدن لب ها، کم شدن چین و چروک صورت، کاهش عمق خط خنده و سایر خطوط صورت و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که تزریق فیلر در مشهد می تواند همچنین سبب کم رنگ شدن لکه ها و آکنه ها و از بین رفتن اسکارهای ناشی از جای بخیه و یا عمل جراحی نیز باشد.

اگر شما هم در پی انجام تزریق فیلر در مشهد می باشید بهتر است پیش از انجام آن کمی اطلاعات در این باره کسب کنید و با آگاهی کامل این کار را انجام دهید. از این رو می توانید مقاله ی پیش رو را که با عنوان مراحل انجام تزریق فیلر در مشهد نوشته شده است را مطالعه نمایید. مراحل تزریق فیلر از این قرار است:

نقشه برداری و ارزیابی صورت

بعد از این که برای تزریق فیلر صورت تصمیم گیری کردید و به این نتیجه رسیدید که باید این کار را انجام دهید در یک جلسه ی مشاوره پزشک متخصص چهره و نوع پوست شما را بررسی می کند و برای این که باید در کدام قسمت از صورت شما تزریق انجام شود تصمیم می گیرد. قسمت هایی که باید توسط پزشک متخصص برای تزریق فیلر تعیین شود، نشانه گذاری می شود، گاهی نیز از این نواحی عکس گرفته می شود تا دقت کار بالا رود و عمل تزریق با ظرافت بالاتری انجام شود.

تمیز کردن و سپس بی حس کردن پوست

در ابتدا محل مورد نظر را با استفاده از مواد بهداشتی کاملا تمیز می شود و سپس پوست صورت به وسیله ی پماد مخصوص بی حس می شود. گاهی ممکن است برای بی حس کردن موضع مد نظر از تزریق مواد بی حس کننده استفاده می شود.

تزریق فیلر در مشهد

فرایند تزریق فیلر در مشهد کار دشوار و زمان بری نیست. البته میزان زمان مورد نظر می تواند با توجه به میزان موضع های مورد نظر به طول بیانجامد. اما در مجموع می توان زمان 15 دقیقه را برای آن در نظر گرفت.

تزریق فیلر پوست در بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو مشهد

تزریق فیلر پوست در کلینیک زیبایی دنیز

کلینیک زیبایی دنیز با بهره بردن از با تجربه ترین متخصصان خدمات ارزنده ای را در زمینه ی جوانسازی پوست شما به وسیله ی تزریق فیلر پوست ارائه نماید. این مرکز می تواند با کمک این متخصصان با تجربه زیبایی و جوانی را برای شما به ارمغان بیاورد.