إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

مهم ترین توصیه های بعد از کاشت مو در مشهد

مهم ترین توصیه های بعد از کاشت مو در مشهد : کاشت مو زمانی که موثر واقع می افتد که شما آن را تحت نظر یک پزشک حاذق انجام داده باشید و از روش ها و شیوه های به روز دنیا استفاده کنید. البته باید این مورد را هم در نظر بگیرید که انجام مراقبت های بعد از عمل جراحی کاشت مو هم می تواند تا حدود بسیار زیادی برای سالم نگه داشتن و نگهداری از آن بسیار مهم است. از این و باید حتی پیش از انجام کاشت مو در مشهد ، از مهم ترین توصیه های بعد از کاشت مو در مشهد آگاهی پیدا کنید. در این مقاله به برخی از این توصیه ها پرداخته شده است و آگاهی از آن ها می تواند روند نگهداری از موهای کاشته شده تان را راحت تر کند.

اجتناب از شست و شوی موهای سر

یکی از مهم ترین توصیه های بعد از کاشت مو در مشهد این است که بهتر است که در نخستین روزهای بعد از عمل، اجتناب از شست و شوی موهای سر تان را فراموش نکنید و تا چند روز بعد صبر کنید.
نکته : کلینیک دنیز روز سوم پانسمان را باز میکند و پشت سر را شستشو میدهد. و برای اینکار به شما آموزش میدهد. و همچنین روز دهم شما میتوانید برای شستشوی جلوی سر ( که کاشت انجام دادید ) مراجعه کنید.

پرهیز از پوشیدن کلاه و روسری

پوشاندن سر در روزهای نخستین بعد از عمل جراحی کاشت مو می تواند فولیکول های موهای کاشته شده را تحت تاثیر قرار دهد و به آن ها آسیب برساند. از این رو می توان گفت که یکی دیگر از مهم ترین توصیه های بعد از کاشت مو در مشهد این است که تا چند روز بعد از انجام عمل، پرهیز از پوشیدن کلاه و روسری است.

دوری از نور خورشید

می دانید که گرافت های موهای کاشته شده حساس است و ممکن است تابش مستقیم نور خورشید به آن ها، آسیب هایی را برای آن ها به همراه داشته باشد. از این رو یکی از مهم ترین توصیه های بعد از کاشت مو این است که تا حد امکان از نور خورشید دوری کنید. زیرا قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید علاوه بر آسیب رساندن به گرافت های موی سرتان، می تواند روند بهبودیتان را به تاخیر بیندازد.

دوری از تفکرات منفی و پرهیز از قضاوت های عجولانه

یکی از مهم ترین توصیه های بعد از کاشت مو در مشهد که بیشتر به خاطر بعد روانی قضیه مطرح می شود این است که صبور باشید.
طبیعی است که انجام کاشت مو ، زخم هایی را بر روی سر شما باقی بگذارند. این امر ممکن است نگرانی ای را بابت دائمی بودن این زخم ها در افراد ایجاد کند. بهتر است این افکار بیهوده را از خود دور کنید و برای رسیدن به بهبودی کامل و خوب شدن زخم ها صبور باشید.
همچنین وجود زخم ها و خون های خشک در اطراف موهای کاشته شده، ممکن است باعث ایجاد قضاوت های عجولانه از سوی اطرافیان شود. این قضاوت ها نیز می تواند به نوبه ی خود باعث ایجاد نگرانی و دغدغه های ذهنی شما شود. بنابراین توصینه می شود که به این قضاوت ها نیز توجه نکنید.

کاشت مو در کلینیک زیبایی دنیز

کلینیک دنیز با برخورداری از بهترین متخصصین، بهره گیری از به روزترین لوازم دنیا و بهترین روش های علمی، توانسته است خدمات ارزنده ای را در زمینه ی کاشت مو به مراجعان خود ارائه دهد. شما نیز می توانید از این خدمات بهره ببرید.




2 دیدگاه برای “مهم ترین توصیه های بعد از کاشت مو در مشهد”
  1. يقول محمد جواد داورنیا:

    سلام کاشت مو در دنیز مشهدمعمولا توسط تکنیسین انجام میشه یا پزشک؟

    • يقول ClinicDeniz:

      سلام کاشت مو توسط تکنسین هایی که بین 5 تا 10 سال سابقه کار دارن انجام میشه البته زیر نظر پزشک و در حضور پزشک انجام میشه