إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

همه چیز درباره پیکرتراشی لیپوماتیک در مشهد

همه چیز درباره پیکرتراشی لیپوماتیک در مشهد : هر کسی دوست دارد که بدنی زیبا و خوش فرم داشته باشد. این روز ها تبلیغات فراوان درباره ی دست یابی ب زیبایی بدنی و همین طور گسترش شبکه های اجتماعی سبب شده است که گرایش عموم برای دست یابی به بدنی خوش فرم و زیبا بیشتر شود. همان طور که می دانید استانداردهای زیبایی این روزها با استانداردهای زیبایی گذشته متفاوت است. در گذشته زیبایی اندام در چاقی و بزرگی بدن خلاصه می شد اما این روزها این قضیه برعکس شده است. این روز ها داشتن کمری باریک، باسن و ران های برجسته و شکم کوچک بهترین استاندارهای زیبایی به شمار می روند. اما دست یابی به این امر کار آسانی نیست و گاهی برای دست یابی به آن باید زحمت بیشتری را متحمل شد. یکی از بهترین راه هایی که این روز ها برای دست یابی به اندام زیبا به کار می رود، پیکرتراشی لیپوماتیک است. اگر شما هم در پی دانستن همه چیز درباره پیکرتراشی لیپوماتیک در مشهد هستید می توانید با خواندن این مقاله، به آگاهی نسبی در این خصوص دست پیدا کنید.

عمل پیکرتراشی لیپوماتیک چیست؟

عمل پیکرتراشی لیپوماتیک از آن دسته عمل هایی است که کاملا به صورت سر پایی انجام می شود و نیازی به بیهوشی نیست. در طی این عمل پزشک متخصص به شما کمک می کند که در مدت کوتاهی و تنها در یک جلسه چربی های بدن خود را آب کنید و به اندام دلخواه خود دست پیدا کنید. گفته شده است که آثار عمل پیکرتراشی لیپوماتیک برای بلند مدت باقی می ماند و در طی آن می تواند سلولیت را هم از بین برد.

مزایای عمل پیکرتراشی لیپوماتیک در مشهد چیست؟

عمل پیکرتراشی به روش لیپوماتیک، نسبت به دیگر روش ها مزایایی دارد که در زیر به برخی از آن ها به عنوان نمونه اشاره می کنیم.

  • یک نواخت شدن چربی های زیر پوست
    در برخی از موارد استفاده از دیگ روش های ساکشن چربی های زیر پوست به صورت غیر یکدستی در می آید و ظاهر نامناسبی را به وجود می آورد اما عمل پیکرتراشی لیپوماتیک این مشکل را به وجود نمی آورد و چربی های زیر پوست کاملا یک دست می شود.
  • مدت زمان کوتاه برای استفاده از بادی شیپر
    بدن در مدت زمان کوتاهی به شکل مد نظر می رسد و لازم نیست که از باید شیپرهای ازار دهنده برای مدت طولانی استفاده کنید
  • استفاده از بی حسی موضعی
  • کم بودن تورم و ترشح
  • پایین بودن احتمال ابتلا به عفونت
  • سرپایی بودن عمل و نیاز نداشتن به بستری شدن در بیمارستان
  • عدم نیاز به ایجاد برش های زیاد و آزاردهنده
  • راحت بودن آن نسبت به سایر جراحی های لاغری

عمل پیکرتراشی لیپوماتیک در مشهد در کلینیک زیبایی دنیز

ما در کلینیک زیبایی دنیز با کمک گرفتن از متخصصان با تجربه و دستگاه های پیشرفته می توانیم خدمات ارزنده ای را در خصوص پیکر تراشی لیپوماتیک برای شما عرضه کنیم و به شما کمک کنیم که تنها در یک جلسه به اندام ایده آل خود دست پیدا کنید.