إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

پیکر تراشی به روش لیپوماتیک در مشهد

پیکر تراشی به روش لیپوماتیک در مشهد : این روزها آرزوی داشتن اندام ایده آل در کنار چهره ی زیبا در بین تمامی افراد مشاهده می شود. این خواسته دیگر زن و مرد نمی شناسد و هر کسی دلش می خواهد همچون ستاره های هالیوودی زیبا و خوش اندام و جذاب باشد. در واقع می توان به جرات گفت که این روزها بیشترین اعتماد به نفس از ناحیه ی برخورداری از اندام و چهره ی زیبا برای افراد به بار می آید. در گذشته دستیابی به اندام ایده آل بسیار سخت بود. برای این کار افراد نیازمند انجام ورزش های دشوار، داشتن رژیم های بسیار سخت و … بودند. این روزها اما راه هایی برای این که یک شبه از شر چربی های اضافه ی خود خلاص شوید به وجود آمده و طرف داران بسیار زیادی پیدا کرده است. یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین و پر طرف دارترین راه هایی که می توان به آن اشاره کرد پیکر تراشی به روش لیپوماتیک در مشهد است. در این روش به وسیله ی دستگاهی به نام اینفراسونیک در بدن ارتعاشاتی ایجاد می شود و از طریق این ارتعاشات بین سلول های چربی جدایی ایجاد می شود. بعد از این که این جداسازی سلول های چربی انجام گرفت چربی های اضافه ی بدن از بدن تخلیه می شوند. جالب است بدانید که این عمل بدون درد و خون ریزی انجام می شود و برای انجام آن به هیچ گونه تیغ جراحی احتیاجی نیست. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای خلاص شدن از شر چربی های اضافه ی خود قصد انجام عمل لیپوماتیک را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که به مطالعه ی این مقاله بپردازید و اطلاعاتی از آن استخراج کنید.

عوارض لیپوماتیک

پزشکان و متخصصان معتقدند که بهتر است عمل پیکر تراشی به روش لیپوماتیک برای افرادی انجام شود که بیشترین چربی متمرکز در بدن آن ها در ناحیه ی پایین تنه وجود دارد.هم چنین توجه به این نکته نیز بسیار ضروری است که استخراج چربی از بدن باید به حد مجاز صورت گیرد زیرا اگر بیش از حد مجاز این کار صورت بگیرد ، بدن دچار آسیب هایی هم چون لخته شدن خون، کم خونی، مشکلات تنفسی، و … خواهد شد. همچنین اگر این کار توسط افراد متخصص صورت نگیرد می توان بالا رفتن خطر ابتلا به عوارضی همچون بیماری های قلبی و مشکلات تنفسی را در فرد پیش بینی کرد. هم چنین به دلیل این که برای انجام این عمل، پزشک نیازمند ایجاد سوراخ هایی به شعاع حد اکثر 15 سانتی متر است، در صورت زیاد بودن نقاط انجام لیپوماتیک، احتمال ایجاد عفونت در بدن بالا می رود.

پیکر تراشی به روش لیپوماتیک در مشهد

پیکر تراشی به روش لیپوماتیک در مشهد در کلینیک زیبایی دنیز

کلینیک زیبایی دنیز در مشهد با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و دستگاه های پیشرفته می تواند خدمات ارزنده ای در خصوص انجام عمل پیکر تراشی، به شما عزیزان ارائه نماید.