إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

پی آر پی پوست

پی آر پی پوست : امروزه روشهای بسیار زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارند اما یکی از روش هایی که همیشه نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است روش پی آر پی است. در این روش پلاسمای خون که غنی از پلاکت است از سایر اجزای خون جدا شده و برای تزریق به پوست شما آماده می شود. پی ار پی معمولا برای جوانسازی پوست ناحیه صورت، گردن، قفسه سینه، و دست انجام می گردد. هر گونه چین و چروک و آسیب دیدگی پوستی با روش پی آر پی و تحریک سلول های بنیادی و کلاژن سازی قابل درمان می باشد. لازم به ذکر است کلاژن ترکیبی است که موجب حفظ جوانی پوست می شود، تولید این ترکیب در پوست پس از مدتی متوقف و یا دچار کاهش می شود و ما باید با انجام روش هایی همچون پی آر پی پوست به تولید آن کمک کنیم.

روش انجام پی آر پی پوست

ناحیه ای که باید با پی ار پی درمان شود کاملا استریل می شود و به مواد بی حس کننده آغشته می شود تا شخص احساس درد و سوزش ناشی از تزریق را احساس نکند هرچند که این روش چندان دردناک نیست و سوزن سرنگ تا عمق بسیار کمی فرو می رود.
سپس prp به ناحیه آسیب دیده پوست از جمله اسکارهای جراحی و سوختگی ها و چین و چروک ها و… تزریق می شود.
پس از تزریق محلول پی ار پی به پوست التهاباتی در آن به وجود می آید که این ناشی از واکنش پوست و آغاز فرآیند ترمیم بافت است و نشانه خوبی است که به زودی التیام می یابد.

پی ار پی چگونه موجب کلاژن سازی و ترمیم پوست می شود؟

پس از تزریق prp به پوست پروتئین های موجود در این محلول موجب کلاژن سازی در آن محل می شوند. پوست برای جذب کردن سلول هایی به نام فیبروسیت پیام هایی می فرستد بنابراین فیبروسیت های موجود در محلول پی ار پی موجب پروتئینی شدن منطقه و تولید کلاژن می شوند. که این فرآیند حدود 6 هفته زمان می برد. بنابراین با تکرار تزریق پی ار پی تا 4 جلسه و به فاصله 2 تا 3 ماه نتایج بی نظیری را مشاهده خواهید کرد.

مراقبت های بعد از پی آر پی پوست

بهتر است تا 48 ساعت موضع شسته نشود. اگر تزریق دور چشم ها انجام شد شخص باید از عینک آفتابی که محل را پوشش می دهد استفاده کند و برای سایر نواحی پوست صورت استفاده از کرم های ضد آفتاب و کرم های نگهدارنده روز و شب پیشنهاد می شود.

آدرس کلینیک : مشهد – خیابان احمدآباد – نبش قائم – ساختمان گوهرشاد – طبقه ۵

برای گرفتن وقت با شماره های کلینیک تماس بگیرید

۰۹۰۵۵۱۴۴۵۰۰
۰۵۱۳۸۴۴۹۶۸۶