إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

کاشت ابرو زنان در مشهد

ژنتیک می‌تواند در ظاهر و پرشدن ابروهای شما نقش داشته باشد. برخی از افراد با موهای ضخیم و فراوان به دنیا می‌آیند، در حالی که بعضی از افراد ابروهایی با ظاهر کم پشت دارند.
کاشت ابرو زنان در مشهد امروزه بسیار محبوب است، اما برخی از افراد در مورد مراحل این روند اطلاع ندارند. در ادامه به بررسی مراحل کاشت ابرو خواهیم پرداخت.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک روش مشابه با کاشت مو است که جهت ترمیم ابرو استفاده می‌شود. این فرایند با برداشتن موهای اهداکننده از پوست سر و پیوند آن به ابروها برای پرتر شدن آنها انجام می‌شود. دو روش برای ترمیم ابرو وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید:

استخراج واحد فولیکولی (FUE): با استفاده از این روش، موهای فرد با استفاده از پانچ دستی یا تکنیک‌های روباتیک از محل اهداکننده کاشته می‌شوند. فواید آن عبارت‌اند از: جای زخم خطی کمتر و بهبودی راحت‌تر است، اگرچه زمان برداشتن طولانی‌تر و کوتاه‌تر شدن موها می‌تواند بر کیفیت پیوند تأثیر بگذارد.

پیوند واحد فولیکولی (FUT): تکه‌ای از مو (معمولاً از پشت سر) بریده می‌شود و یک فولیکول مو برای ایجاد فرم جدید و بهتر ابرو پیوند داده می‌شود. روند برش این روش سریع‌تر از FUE است. با این حال، باید توجه داشت که این تکنیک باعث ایجاد اسکارهای خطی شده و معمولاً زمان بهبودی طولانی‌تر می‌شود.
انتخاب بین روش های FUT و FUE به نظر پزشک متخصص بستگی دارد. البته به‌خاطر داشته باشید یک عمل زیبایی با نتایج عالی باید زیر نظر پزشک متخصص ماهر و باتجربه انجام شود. کلینیک دنیز یکی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو زنان در مشهد است.

مراحل کاشت ابرو

یکی از موارد مهم پیوند ابرو اطلاع شما از مراحل عمل است. اگر قصد انجام این جراحی را دارید و می‌خواهید ابروهایی زیبا و خوش فرم داشته باشید، باید کلینیک یا مرکز کاشت مویی را انتخاب کنید که مجهز و دارای گواهینامه‌های لازم باشد. کلینیک دنیز جزو بهترین مجموعه‌ها جهت کاشت ابرو زنان در مشهد محسوب می‌شود.

مراحل عمل کاشت ابرو:

این عمل مستلزم ایجاد یک برنامه عملیاتی سفارشی بر اساس نیازهای منحصر به فرد بیمار است چراکه در افراد مختلف روش‌های آن متفاوت است. کاشت ابرو 4 مرحله دارد که شامل موارد زیر است:

  • مشاوره و برنامه‌ریزی توسط پزشک
  • استخراج پیوندها
  • پیوند پیوندها
  • بازیابی یا پیگیری

در ادامه به بررسی مختصر این چهار مرحله خواهیم پرداخت:
از آنجایی که به طور متوسط 200 تا 300 پیوند برای کاشت ابرو موردنیاز است، این عمل معمولاً حدود 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد. این سه مرحله در روز و مرحله بعد روز بعد از عمل است.

مشاوره و برنامه‌ریزی: طراحی ابروها در معاینه فیزیکی مشخص می‌شود. در این مرحله، پزشک طبق انجام مراحلی ویژگی‌های صورت و نیازهای فردی بیمار را در نظر می‌گیرد. همچنین جراح در این مرحله ناحیهٔ گیرندهٔ مو و موهای ناحیه اهداکننده را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

استخراج گرافت مرحلهٔ ابتدایی عمل جراحی است. البته باید ذکر کنیم که قبل از عمل، یک بی حس کننده موضعی در ناحیه اهداکننده اعمال می‌شود. پس از آن ناحیه دریافت‌کننده (ابروها) هم به‌صورت موضعی بی حس می‌شود. پس از بی حس شدن روی محل‌های موردنظر عمل کاشت شروع می شود.

مراقبت‌های پس از کاشت ابرو زنان

شما باید پس از عمل کاشت ابرو نکات مراقبتی را مانند سایر عمل‌های زیبایی رعایت کنید. در ابتدا باید چند هفته یا ماه مثلاً به مدت دو ماه از تابش مستقیم نور خورشید به ناحیه کاشت خودداری کنید و در ماه اول از مالش بیش از حد ابرو خودداری نمایید.