إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

کاشت ریش در مشهد

عدم رشد موهای صورت برای بسیاری از مردان اتفاق می افتد و این عارضه می تواند ناشی از زخم یا ژنتیک باشد. اگر موهای نازک صورت، موهای تکه تکه یا هر جای زخم در صورت دارید، کاشت موی ریش ممکن است راه حل شما باشد. کاشت ریش یک روش تخصصی با نتایجی است که به شدت به مهارت جراح بستگی دارد. اگر قصد کاشت ریش در مشهد را دارید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

نحوه کاشت ریش

کاشت ریش به این معنی است که مو از یک قسمت از بدن گرفته شده و به خط فک شما یا هر ناحیه ای که ریش شما تمایلی به رشد ندارد پیوند داده می شود. اگر با کاشت موی FUE که در آن فولیکول‌های موی منفرد از نواحی اهداکننده استخراج می‌شوند و در نواحی دیگر پوست سر کاشته می‌شوند، آشنایی دارید باید ذکر کنیم که کاشت ریش نیز به روشی مشابه عمل می‌کند. به صورتی که موها روی پوست سر انتخاب می¬شوند و سپس به ناحیه ریش پیوند زده می‌شوند. تک تک فولیکول‌های مو با یک ابزار استخراج تخصصی برداشته می‌شوند که کمترین جای زخم را بر جای می‌گذارد. سپس زیر میکروسکوپ آماده می شوند تا در صورت شما کاشته شوند.

با عمل کاشت ریش در مشهد می‌توانید حتی اگر موهای صورتتان چه در ناحیه سبیل یا ساق لب کم پشت است بتوانید به یک نتیجه مثبتی برسید. در طول عمل، جراح شما منطقه پایدار شما را در کنار یا پشت سر تعیین می‌کند و سپس از این ناحیه به‌عنوان ناحیه اهداکننده موهای صورت شما استفاده می‌شود. معمولاً برای کاشت ریش به موهای ظریف‌تر نیاز است، اما اگر بیمار کاملاً طاس باشد، می‌توان از موهای بدن در نواحی دیگر مانند قفسه سینه استفاده کرد.

مزایای کاشت ریش در مشهد

هزینه کاشت ریش در مشهد نسبت به سایر شهرها مانند تهران مقرون به صرفه تر است.
چندین مطالعه نشان می‌دهد که مردانی که موی صورت دارند جذاب به نظر می‌رسند و داشتن موهای صورت مستلزم امنیت، قدرت و اعتماد به نفس است؛ بنابراین، پیوند یا کاشت ریش می‌تواند عزت‌نفس و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

پس از عمل شما سطح پایینی از درد یا ناراحتی را تجربه خواهید کرد. جراحی پیوند ریش و روند بهبودی در مقایسه با اکثر جراحی‌های دیگر زمان بسیار کمی می‌برد.
همچنین علاوه بر این‌ها کاشت ریش شما بدون هیچ جای زخم و اسکاری انجام می‌شود و ریشی طبیعی با نتایج دائمی به شما می‌دهد.
هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد ریش شما پیوند FUE است.
با کاشت ریش در کلینیک دنیز در مشهد می‌توانید با هر روشی که بخواهید کاشت انجام دهید.
برای بیمارانی که به دنبال صاف کردن موهای تکه‌ای صورت هستند یا به دلایل ارثی یا آسیب‌های پوستی گذشته برای رشد موهای صورت تلاش می‌کنند، در فرایند کاشت ریش از موهای موجود برای ایجاد ریش یا سبیل طبیعی استفاده می‌شود. همه جراحان کلینیک دنیز در این زمینه مهارت دارند، به جزئیات توجه زیادی دارند و این فرایند پیچیده را به شیوه‌ای ماهرانه انجام می‌دهند.

در مورد کاشت ریش باید بدانید که:

فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده استخراج می‌شوند و در محل موردنظر (لب فوقانی، چانه، سوزش پهلو، ناحیه فک) کاشته می‌شوند.
متخصصان کلینیک دنیز یک روش از کاشت‌های موی ریش را به هر بیمار اختصاص می‌دهند و تیغه‌های مناسب را بسته به فولیکول‌های موی بیمار انتخاب می‌کنند.
همچنین توجه داشته باشید که پیوند ریش FUE تقریباً 3 تا 5 ساعت طول می‌کشد و بسته به تعداد پیوند موردنیاز بیمار بی‌حسی موضعی انجام شود.