إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

کاشت مو و بدن سازی

کاشت مو و بدنسازی دو اتفاق مهم است که شاید از نظر خیلی از افراد با هم در تضاد باشد. از آنجا که موها بخشی از زیبایی فرد را تشکیل می‌دهند ، از دست دادن آن ها موجب نارضایتی می شود و حتی ممکن است روی اعتماد به نفس افراد و یا ارتباطات کاری آنها نیز تاثیر بگارد. لذا هنگامی که به ریزش مو و یا کچلی بخش از سر خود دچار شوید بهتر است هر چه زودتر برای درمان آن اقدام کنید. کاشت مو، بهترین و دائمی ترین راه برای درمان ریزش کچلی افراد است. این روش برای کسانی که ریزش موی آنها علل ارثی دارد نیز فوق العاده است ، چرا که در این افراد سایر روشها تقریباً بی تاثیر خواهند بود.

کاشت مو و بدنسازی

کاشت مو و بدنسازی

کاشت مو چیست ؟

کاشت مو در واقع یک روش نیمه تهاجمی است که در آن موهایی که نسبت به ریزش مقاوم هستند را به بخشی از سر  که دچار طاسی شده است منتقل می کنند. این پیوند از سر خود فرد انجام می شود.

مراقبت های لازم برای کاشت مو چه چیزهایی هستند ؟

هنگامی که شما قصد کاشت مو دارید باید یکسری نکات را قبل و بعد از آن رعایت کنید بعضی از افراد در مورد ورزش کردن قبل و بعد از کاشت مو سوال می‌پرسند که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت .

مواردی که هنگام کاشت مو باید رعایت کنید:

۱ ) شست و شو با شامپوی بچه

۲ ) استفاده نکردن از کلاه و یا هرچیزی که سر را پوشش می دهد به مدت چند روز بعد از کاشت مو

۳ ) عدم  مصرف دخانیات و الکل قبل و بعد از کاشت مو

۴ )  استراحت کامل به مدت یک روز بعد از کاشت مو

۵ ) بالا نگه داشتن سر

۶ ) خودداری از خاراندن سر

۷ ) مصرف نکردن داروهایی مثل آسپرین

۸ ) مصرف به موقع داروهای تجویزی پزشک متخصص کاشت مو

کاشت مو و بدنسازی

ورزش کردن برای سلامت جسم و روح افراد بسیار مفیداست و در اصل نماد سلامتی در جهان است و از آنجا که ورزش کردن منظم باعث تنظیم فشار خون می‌شود بنابراین می تواند در افزایش یافتن رشد موهای فرد نیز اثرگذار باشد و موجب سلامت موها شود. اما در مواردی ورزش کردن باعث به خطر انداختن سلامت موها و در نتیجه ریزش مو خواهند شد. عرق کردن سر در حین ورزش می‌تواند سلامت مو ها را به خطر بیندازد و همچنین انجام فعالیت های سنگین و قدرتی  به دلیل جذب تستوسترون ممکن است به سلامت موهای فرد ورزشکار آسیب برساند. در هر صورت هنگامی که شما کاشت مو انجام می دهید باید بتوانید حداقل تا دو ماه از انجام  هر نوع فعالیت سنگین خودداری کنید ، در غیر این صورت انجام ورزش‌های سنگین و بدن سازی می تواند در نتیجه نهایی موهای شما پس از کاشت مو تاثیر منفی بگذارد و باعث آسیب دیدن فولیکول هایی شود که بسیار حساس هستند. به خصوص اگر روش کاشت موی شما از نوعی باشد که نیاز به بخیه زدن هم داشته باشد انجام تمرینات ورزشی سنگین بدنسازی ممکن است موجب آسیب به زخم و بخیه های سر شود ، لذا نباید بعد از انجام عمل زیبایی کاشت مو تا حداقل دو هفته به انجام فعالیت‌های سنگین از جمله اللخصوص بدنسازی بپردازید.

انواع روش های کاشت مو

امروزه برای کاشت مو روش های متفاوتی وجود دارد و افراد می‌توانند بر مطابق سلیقه خود و با نظر پزشک متخصص کاشت مو یکی از آنها را برگزینند. برخی از انواع روش های کاشت مو عبارتند از :

۱ ) کاشت مو به روش میکروگرافت

۲ ) کاشت مو به روش فیت

۳ ) کاشت مو به روش میکروفیت

مهمترین تفاوت روش های کاشت مو با هم در نوع ابزار به کار گرفته شده برای برداشت گرافت ها هست. مهمترین تفاوت دیگر در ان ها محل بانک موی استفاده شده برای برداشت فولیکولهای مو است که ممکن است از ناحیه پشت سر و یا از بخشی از بدن فرد باشد .

شما می توانید برای اطلاع از قیمت کاشت مو در مشهد به کلینیک کاشت موی دنیز مراجعه بکنید.