إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی مشهد دنیز : گذر سن سبب می شود که پوست دچار تاثیر شود و به مرور زمان علائم پیری در صورت ظاهر می شود. نخستین نشانه های پیری بعد از 25 سالگی در صورت آشکار می شوند. کم کم پوست تیره تر می شود، درخشش و زیبایی همیشگی خود را از دست می دهد .

اگر بخواهید که به مهم ترین عوامل و نشانه های پیری پوست آگاهی پیدا کنید به این نکته ها دقت کنید:

چین و چروک: از سن 25 ساگی به بعد در صورت خود می توانید چین و چروک های ریزی را مشاهده نمایید که کم کم به جزیی ثابت از صورت شما بدل می شود. خطوطی مانند خطوط افقی پیشانی و خطوط عمودی بین دو ابرو ، خطوط دور چشم، خط خنده و … که پیش تر به هنگام حرکت دادن صورت خود آن ها را مشاهده می کردید اکنون به صورت دائمی در روی چهره ی شما جا خوش می کنند و به یکی از علایم پیری پوست شما بدل خواهند شد.
کاهش حجم: هر چه از سن شما می گذرد چند اتفاق در صورت شما می افتد که همه ی آن ها سبب کاهش حجم صورت شما می شوند. عواملی مانند تحلیل استخوان صورت و چربی زیر پوست، و هم چنین کوچک شدن عضلات صورت می توانند در این امر موثر باشند. اگر شما در نخستین سال های مشاهده ی این عوامل برای از بین بردن و معکوس کردن روال آن اقدام نمایید می توانید نتیجه های بهتری را از آن خود نمایید و موفقیت بیشتری را نیز حاصل کنید.
از بین رفتن کش سانی پوست: گذر سن سبب می شود که پوست مقاومت خود را از دست بدهد، این امر سبب می شود که پوست شما حالت خمیری پیدا کند و شفافیت و زیبایی گذشته را نداشته باشد. با این امر کم کم بعد از سن 30 سالگی، ابتدا خطوط ریز و سپس چروک های عمیق تر در روی پوست شما ظاهر می شود.
ایجاد انواع ضایعه های پوستی: این امر نیز یکی دیگر از نشانه های پیری پوست شماست. ضایعه هایی همچون لکه ها، خال و … با افزایش سن شما بر روی پوست خودنمایی می کنند و می توانند اوقات شما را تلخ کنند.

عوامل ایجاد پیری پوست

برخی از عوامل می توانند با گذر سن همراه شوند و سبب ایجاد پیری پوست شوند. برخی از آن ها عبارت اند از : استرس، مصرف الکل و دخانیات، برخوردار نبودن از تغذیه ی مناسب، نداشتن خواب شبانه، عدم تحرک و…

جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی دنیز

خبر خوب این است که به لطف پیشرفت علم و گسترش تکنولوژی شما می توانید با روش های گوناگونی پیری پوست را از خود دور کنید و جوانی و شادابی را دوباره به پوست خود هدیه دهید. کلینیک زیبایی دنیز با ارائه ی انواع خدمات برای جوان سازی پوست شما، در خدمت شما است. برخی از این خدمات از این قرار هستند:

جوان سازی پوست با استفاده از تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی دنیز

شما می توانید به کمک بوتاکس بسیاری از علائم پیری پوست، همچون چین و چروک ها و خطوط ریز و درشت ایجاد شده بر روی پوستتان را از بین ببرید.

جوان سازی پوست با استفاده از تزریق ژل در کلینیک زیبایی دنیز

با کمک تزریق ژل می توان خطوط و چین و چروک را از بین برد و از شر فرورفتگی گونه خلاص شد و انواع لک و جای زخم را از بین برد.

جوان سازی پوست با استفاده از لیزر فرکشنال CO2

استفاده از این لیزر می تواند برای ساخت کلاژن بسیار مفید باشد و کیفیت پوست شما را بالا می برد و آن را از قوام مناسبی بهره مند می کند.

جوانسازی پوست با استفاده از میکرونیلدینگ در کلینیک زیبایی دنیز

استفاده از میکرونیلدینگ می تواند سبب ترمیم پوست آسیب دیده ی شما شود.

جوانسازی پوست با استفاده از لیفت و سفت کردن پوست با دستگاه اکسیلیس

با استفاده از این دستگاه می توانید شلی و افتادگی پوست صورت و بدن خود را از بین ببرید.