إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

میکرونیدلینگ

یکی از روش های مفید برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی میکرونیدلینگ پوست می باشد. طی روش میکرونیدلینگ با استفاده از سوزن های باریک صدها حفره بسیار نازک روی پوست ایجاد می شود. سوزن های بسیار ریز در لایه درم پوست یک جراحت خیلی خفیف ایجاد کرده و موجب می شود با واکنشی که پوست به این عمل نشان می دهد ترمیم و بازسازی پوست آغاز شود. در این فرآیند کلاژن و الاستین که دو پروتئین اصلی و سفت کننده پوست هستند تولید می گردند.

روش میکرونیدلینگ پوست چطور انجام می شود؟

میکرونیدلینگ پوست توسط یک قلم که به آن درماپن می گویند انجام می شود. سر درماپن حاوی سوزن های بسیار ریزی می باشد که موجب به وجود آمدن حفره های ریز روی پوست می شود. برای شروع میرونیدلینگ ابتدا پزشک پوست فرد را آغشته به پماد بی حس کننده می کند. پس از این مرحله پوست استریل شده و به موادی مانند اسید هیالورونیک و کوکتل های مزوتراپی آغشته می شود. در حالت عادی پمادها و کرم های پوستی فقط تا لایه سطحی اپیدرم نفوذ می کنند اما همزمان با میکرونیدلینگ امکان نفوذ تا لایه درم محیا می گردد. پس از اینکه پوست به این مواد آغشته گردید پزشک به آرامی از درماپن جهت ایجاد حفرهای ریزی در اطراف صورت استفاده می کند مدت زمان هر جلسه حدود 60 دقیقه است که 45 دقیقه برای بی حسی و حدود 15 الی 20 دقیقه درمان انجام می شود. پس از میکرونیدلینگ کمی قرمزی و تورم روی پوست ایجاد شده که با گذشت چند روز محو شده و هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند. معمولا برای مشاهده نتیجه مطلوب 3 تا جلسه تکرار لازم است که فاصله هر جلسه 4تا 6 هفته است.

میکرونیدلینگ برای چه مشکلات پوستی توصیه می گردد؟

از بین بردن اسکار های ناشی از جوش و هرنوع زخم دیگر از مواردیست که توسط میکرونیدلینگ قابل درمان است. همچنین شلی و افتادگی پوست و استرچ مارک با این روش از بین می رود. البته ناگفته نماند که استرچ مارک با هیچ روشی به طور کامل بهبود نخواهد یافت. از بین بردن لکه های تیره پوست و همچنین چین و چروک های پوست از دیگر مزایای میکرونیدلینگ می باشد.

یکی از خدمات کلینیک زیبایی دنیز به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در مشهد میکرونیدلینگ پوست می باشد.شما می توانید میکرونیدلینگ در مشهد را با خیال آسوده و بدون نگرانی تحت نظر پزشکان مجرب در کلینیک ما انجام داده و زیبایی را از آن خود کنید.