إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

بهترین حالت شستشوی سر بعد از کاشت مو چیست؟

بهترین حالت شستشوی سر بعد از کاشت مو چیست؟ کاشت مو یکی از جراحی های مهم است و برای مراقبت از موهای کاشته شده باید نکته هایی را در مورد آن رعایت کرد تا موها رشد مطلوب خود را داشته باشند و از هر گونه آسیبی نیز در امان بمانند. یکی از مهم ترین نکته هایی که باید در این خصوص به آن دقت کرد، این است که باید دانست بهترین حالت شستشوی سر بعد از کاشت مو چیست؟ آگاه شدن به این مساله بسیار مهم است؛ زیرا نشستن و عدم رعایت بهداشت موها میتواند سلامت آن ها را به خطر بیندازد و ایجاد شوره و بروز یک لایه ی چربی بر روی پوست سر، جوش های چرکی را به بار می آورد. از سوی دیگر شستن مو باید به گونه ای انجام شود که گرافت های کاشته شده را تحت تاثیر قرار ندهد و آسیبی برای آن ها به بار نیاورد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تازگی مو کاشته اید و به دنبال بهترین راه مراقبت از موهای کاشته شده و بهترین راه شستن موهای کاشته شده هستید، بهتر است که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین حالت شستشوی سر بعد از کاشت مو

می دانید که موهای کاشته شده به اندازه ی موهای معمولی مقاومت ندارند و باید از شیوه ای متفاوت برای شستشوی آن استفاده کنید. رعایت کردن نکته هایی که در ادامه به آن اشاره شده است، برای کسانی که موهای کاشته شده دارند، ضروری است. انجام این توصیه ها می تواند بهترین حالت شستشو بعد از کاشت مو را برای شما رقم بزند.

  1. برای موهای کاشته شده، شامپوهای مخصوصی وجود دارد که بهتر است از آن ها استفاده کنید. در صورتیکه به هر دلیلی نتوانستید از این نوع شامپوها استفاده کنید، بهتر است از شامپو بچه استفاده کنید. این شامپوها به دلیل اینکه فاقدمواد شیمیایی آسیب رسان هستند، برای موهای کاشته شده کاملا مناسب هستند.
  2. بهتر است با شامپو کف درست کنید، و فقط کف آن را آرام با دست روی سر خود قرار دهید.
  3. به هنگام شست و شوی موهای خود حسابی حواستان را جمع کنید تا با کشیدن ناخن و نوک انگشتتان، به گرافت های موهای کاشته شده، آسیبی وارد نکنید. بهتر است که اصلا با این قسمت از دست هایتان، برای شست و شوی موی سر خود، استفاده نکنید. و بهترین کار این است که آب را بطور مستقیم روی موهای کاشته شده نریزید. و همچنین دوش آب را روی آن قسمت باز نکنید. فشار شدید آب ممکن است به گراف ها آسیب برساند.
    شما میتونید دست خود را بعنوان محافظ روی موهای کاشته شده نگه دارید، یا سر خود را خم کنید به سمت پایین و از پشت سر طوری آب بریزید که آب به قسمتهای جلوی سر جاری شود.
  4. بعد از حمام کردن، از سشوار به هیچ وجه استفاده نکنید. باید اجازه دهید که موهایتان بدون انجام سشوار، خشک شوند. سشوار می تواند حسابی موهای کاشته شده را تحت تاثیر قرار دهد و سلامت آن ها را تهدید کند.
    البته لازم به ذکر است که رعایت تمامی نکته هایی که درباره ی شست و شوی موی کاشته شده گفته شد، برای دو هفته ی اول پس از کاشت مو است و شما می توانید بعد از آن موهای خود را همچون دیگر زمان ها شستشو نمایید و دیگر نگرانی ای بابت آسیب دیدن موها بعد از دو هفته وجود ندارد.

کاشت مو در کلینیک زیبایی دنیز

اگر دلتان می خواهد که موهای کاشته شده تان کیفیت خوبی داشته باشد، بهتر است مشاوره های لازم را با متخصصان خبره ی کلینیک زیبایی دنیز انجام دهید و تجربه ی کاشت موی طبیعی و با کیفیت را در این کلینیک از سر بگذارنید.