إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

بهترین روش کاشت مو در کلینیک دنیز

بهترین روش کاشت مو در کلینیک دنیز : روش های FUT و FIT دو روش کاشت مو هستند که در این مقاله سعی داریم با معرفی این دو روش و بررسی مزایا و معایب آنها مراجعین عزیز را در انتخاب بهترین روش راهنمایی کنیم.

روش fut چیست؟

این تکنیک یکی از اولین روش های کاشت موی طبیعی در دنیا است. در این روش یک باریکه از پشت سر به ضخامت (عرض) یک الی دو سانتی متر و به طول 20 تا 25 سانتی متر برداشته شده و توسط تکنیسین ها و تیم پیوند مو فولیکول های مو از آن خارج می شود. و در نهایت محل برش را بخیه می زنند. و گرفت های جدا شده در قسمت جلوی سر و یا عقب سر کاشته می شود.

مشکلات و معایب این روش چیست؟

یکی از معایب این روش برداشت تمامی بافتهای زیر فلپ (گالا) که جهت برداشت و کاشت مو لازم نیست را نیز برداشت می کنند که بعد از گشت چند هفته ما شاهد بجا ماندن اسکار در پشت سر بیمار هستیم و ظاهر موهای کاشته شده بسیار عروسکی بوده و ظاهر خط رویشی غیر طبیعی را نیز شاهد هستیم به طوری که اطرافیان و دوستان شخص کاملا متوجه کاشت موی او خواهند شد.

هر انچه که باید در مورد کاشت مو به روش FIT بدانیم.

ریزش موها و کم شدن آن ها در برخی نقاط سر اگر به دلایل ژنتیکی رخ دهد پدیده ای غیر قابل پیشگیری است. شاید با انجام راه کارهایی بتوان با این ریزش ها مقابله کرد اما بطور کامل نمی توان ان را از بین برد. راهکار علم جدید در این زمینه چیست؟
آیا با کمک روش های نوین می توان موهای از بین رفته را دوباره به دست آورد؟ جواب سوال مثبت است با توجه به پیشرفت علم در زمینه های پزشکی روش های نوینی برای خلاصی از طاسی و ریزش مو به وجود آمده است با کمک این روش ها که در ادامه یکی از بهترین و مهم ترین ان ها را توضیح خواهیم داد. فرد مجددا موهای خود را به دست می آورد.

روش FIT روش غیر جراحی کاشت مو

روش های جراحی کاشت مو معایب و مضرات زیادی دارند. با پیشرفت علم، روش های جدیدی مانند روش فیت جایگزین روش های پر معایب جراحی در زمینه کاشت مو شده است. در روش فیت، واحدهای فولیکولی با کمک وسیله ای به نام پانچ که سوزن های باریک فلزی هستند، از ناحیه دهنده مو که اغلب پشت سر است برداشته می شوند در ناحیه گیرنده مو که دچار طاسی شده است گاشته می شوند این روش بیشتر مناسب کسانی است که مو های پشت سر خود را کوتاه نگه می دارند. دارا بودن موهای پر پشت تر قسمت دهنده مو از شرایطی است که فرد خواستار روش FIT باید داشته باشد.

مراحل کاشت مو به روش FIT

در ابتدا باید موهای سر به طور کامل با ماشین اصلاح مو،کوتاه شوند و سپس قسمتی که قرار است فولیکول هایش برداشته شوند علامت گذاری می شود. بانک موی مفید که در پشت سر قرار دارد از مقاومترین موهای سر است که در مقابل عوامل مختلف هرگز نمی ریزند. از این رو برای برداشت کاملا مناسبند.

پس از مشخص سازی بخش برداشت مو باید خط رویش مو در قسمت جلوی سر مشخص شود این قسمت بسیار حساس است چرا که با مشخص سازی دقیق و صحیح جایگاه رویش مو، در شکل طبیعی موها خلالی وارد نمی شود در غیر این صورت نتیجه عمل داشتن موهایی با شکل غیر طبیعی خواهد بود.

سپس بیمار روی تخت استریل شده دراز می کشد و پزشک محل پوست را پس از ضدعفونی کردن با کمک لیدوکایین بی حس می کند.

مزایای استفاده از روش FIT در مقایسه با روش های دیگر کاشت مو

  • جلوگیری از ایجاد اسکار (در قسمت هایی که عمل برداشت مو انجام می شود نقطه های سفید کوچکی ایجاد می شود که با چشم قابل مشاهده نیست.)
  • روشی بدون بخیه و خونریزی (از انجایی که برش ها عمیق نیست و بخیه ای نیاز ندارد فرد دچار عفونت نمی شود. )
  • کاهش مدت زمان بهبود بیمار در مقایسه با جراحی های کاشت مو
  • سهولت انجام کاشت مو
  • در این روش بیش از 3 هزار تا 5 هزار گرافت معادل 9 هزار تا 15 هزار تار مو کاشت می شود.

کاشت مو به روش FIT تحت نظر پزشکان متخصص و حاذق در این زمینه، در کلینیک زیبایی دنیز برای مراجعین عزیز ارائه می شود. برای تعیین وقت و مشاوره بیشتر می توانید با کلینیک زیبایی دنیز در تماس باشید.