إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

تزریق ژل به فک

تزریق ژل به فک : این روز ها دست یابی به زیبایی می تواند به کمک پیشرفت علم و گسترش تکنولوژی رویای سهل الوصولی به شمار بیاید. شما می توانید با انجام عمل های بسیار ساده به صورت سر پایی و در مدت زمان بسیار کوتاهی به زیبایی های مد نظر خود دست پیدا کنید و صورت خود را از استاندارهای مد نظر برای زیبایی بهره مند کنید. یکی از راه های رسیدن به آخرین استاندارهای زیبایی و دست یابی به زیبایی ای همچون زیبایی هنرپیشگان هالیوودی، تزریق ژل به فک است. تزریق ژل به فک به دو دلیل انجام می شود: دستیابی به جوانی ظاهری و رسیدن به زیبایی . هم چنین به وسیله ی تزریق ژل پوستی به لب می توان به راحتی اندازه ی فک را استاندارد کرد و آن را بهبود داد و به طریق مقتضی آن را زاویه سازی نمود.

نکته هایی درباره ی تزریق ژل به فک

برای این که شما استانداردهای لازم در قسمت فک دست پیدا کنید لازم است که پیش از هر چیزی توسط پزشک متخصص مورد ارزیابی قرار گیرید. پیش از انجام عمل پزشک به وسیله ی تزریقات آرام بخش در ناحیه ی مورد نظر، آمادگی لازم را برای آن قسمت فراهم می کند. هم چنین پزشک با توجه به اناتومی فک می تواند تصمیم بگیرد که کدام قسمت از فک بیشتر از همه نیاز به ایجاد تغییرات دارد و بر اساس ارزیابی های انجام شده نسبت به انجام آن اقدام می کند.

میزان دوز ژل پوستی برای تزریق ژل به فک

میزان دوز مورد نیاز برای تزریق ژل به فک با توجه به عواملی همچون آناتومی فک ، قسمت های نیازمند به تغییر، و سلیقه و انتظار بیمار دارد. بنابر این میزان دوز ژل پوستی برای تزریق ژل به فک می تواند مقادیر متفاوتی را در بر بگیرد. برای مثلا یک بیمار با یک میلی لیتر به نتیجه ی دل خواه دست پیدا می کند و دیگری تا شش میلی لیتر نیز احتیاج داشته باشد. پیش از هر چیز چهره ی بیمار توسط پزشک متخصص ارزیابی می شود. دلایلی همچون، میزان ظرافت ناحیه ی مورد نظر، بودجه ی بیمار، حساسیت داشتن یا نداشتن بیمار به ژل های پوستی و … می تواند سبب شود که میزان دوز ژل تزریقی کم تر یا بیشتر شود.

انجام تزریق ژل به فک در کلینیک زیبایی دنیز

کلینیک زیبایی دنیز این افتخار را دارد به شما اعلام کند که این مرکز با در اختیار داشتن بهترین متخصصان در این حوزه آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید تنها با یک مراجعه به نزد پزشکان این کلینیک میزان تغییرات مورد نیاز برای رسیدن به استاندارهای زیبایی را دریابید و برای انجام عمل مراجعه نمایید.در این کلینیک هم چنین شما می توانید از خدماتی همچون کاشت مو، پیکر تراشی، جوانسازی پوست و … نیز بهره مند شوید و به نتیاج مطلوب خود دست یابید. تا رسیدن به رویای زیبایی در کلینیک زیبایی دنیز راه زیادی نمانده است.