إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

لیفت صورت با تزریق بوتاکس در مشهد

این روزها افراد برای جوانسازی پوست صورت خود، از روش های گوناگونی استفاده می کنند. انتخاب روش مد نظر می تواند بسته به نیاز افراد، هزینه، شرایط جسمی و … انتخاب شود. یکی از روش های جوانسازی و سفت کردن پوست و از بین بردن چین و چروک های آن استفاده از روش های غیر جراحی است که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته. انتخاب روش های بدون جراحی لیفت صورت، به دلیل دور بودن از عوارض ناشی از بیهوشی، سرپایی بودن، نیاز نداشتن به سپری کردن دوران نقاهت طولانی و دست یابی سریع به نتیجه ی مد نظر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین روش های لیفت غیرجراحی، لیفت صورت با تزریق بوتاکس در مشهد است که قرار است در این مقاله به ذکر چند نکته در این خصوص پردازیم.

اگر شما هم از طرفداران لیفت صورت با تزریق بوتاکس در مشهد هستید و دلتان می خواهد تا جوانی و زیبایی را از این طریق به صورت خود برگردانید، بهتر است پیش از انجام این کار، کمی آگاهی خود را در این خصوص بالا ببرید.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس در واقع نام تجاری سمی است به نام بوتولینوم که برای فلج کردن موقتی عضله ها به قسمت های مد نظر تزریق می شود. تزریق بوتاکس این روز ها به عنوان یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی بدون نیاز به عمل جراحی مورد استفاده ی بسیاری از افراد قرار می گیرد و معمولا افراد از نتیجه های حاصل از آن احساس رضایت می کنند. یکی از ویژگی های بوتاکس این است که می تواند مانع بروز سرطان در فرد شود.

مزایای لیفت صورت با تزریق بوتاکس در مشهد

لیفت صورت با تزریق بوتاکس در مشهد طرفداران زیادی دارد و علت این امر آن است که این عمل از مزیت های گوناگونی برخوردار است از جمله:

  • نتیجه ی حاصل از لیفت صورت با تزریق بوتاکس در مشهد بسیار سریع حاصل می شود.
  • لیفت صورت با تزریق بوتاکس در مشهد، یک عمل سرپایی بسیار بی خطر است.
  • لیفت صورت با تزریق بوتاکس در مشهد بسیار اثرگذار است.
  • برای انجام لیفت صورت با تزریق بوتاکس در مشهد ، نیازی به بستری شدن ندارید.

مدت زمان تاثیرگذاری لیفت صورت با تزریق بوتاکس در مشهد

شما می توانید با لیفت صورت با تزریق بوتاکس، برای مدت شش ماه چین و چروک های موجود بر روی صورت خود را به نحو چشمگیری کاهش دهید یا آن ها را به طور کامل از بین ببرید.

کارایی لیفت صورت با تزریق بوتاکس در مشهد

لیفت صورت با تزریق بوتاکس کارآیی های مناسبی دارد و می تواند مشکلات شما را در زمینه های زیر کاهش دهد یا آن ها را از بین ببرد.

  • چین چروک های اطراف چشم و زیر آن
  • پیری پوست
  • خط اخم بین دو ابرو
  • خط های افقی روی پیشانی
  • چین و چروک های موجود بر روی گردن
  • خط های ایجاد شده در اطراف دهان و …

لیفت صورت با تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی دنیز

برای انجام لیفت صورت و جوانسازی پوست خود، می توانید یک جلسه ی مشاوره با کارشناسان و متخصصان کلینیک زیبایی دنیز انجام دهید و بعد از آن با تزریق بوتاکس توسط متخصصان خبره ی این کلینیک، با چین و چروک صورت خود خداحافظی کنید.