إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

مزایا و معایب تزریق بوتاکس پیشانی در مشهد

تزریق بوتاکس به عنوان یکی از رایج ترین و پر طرف دارترین شیوه های از بین بردن چین و چروک این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بوتاکس که از سمی به نام بوتولینوم به دست آمده است در دوز های کاملا کنترل شده مورد تزریق واقع می گردد و می تواند منجر به فلج شدن عضله های انقباضی ناحیه ی مورد تزریق شود و از این طریق چین و چروک های ناحیه ی مد نظر را از بین ببرد و جوانی و شادابی را برای داوطلبان آن به همراه آورد. تزریق بوتاکس می تواند در محل های گوناگونی از صورت همچون گونه ها، پیشانی و نواحی دور چشم انجام شود. این شیوه که این روز ها بسیار مورد استقبال واقع شده است در بر دارنده ی مزایا و معایبی است که در این مقاله به آن اشاره شده است. اگر در پی دانستن مزایا و معایب تزریق بوتاکس پیشانی در مشهد هستید می توانید با مطالعه ی این مقاله به آگاهی مورد نیاز دست پیدا کنید.

مزایای تزریق بوتاکس پیشانی در مشهد

تزریق بوتاکس پیشانی می تواند علاوه بر از بین بردن چین و چروک های صورت و نواحی مورد تزریق فواید دیگری را نیز در بر داشته باشد. برخی از مهم ترین فواید تزریق بوتاکس پیشانی از این قرار اند:

  • در بر داشتن جوانی و شادابی برای پوست صورت
  • کوچک کردن غده ی پروستات در آقایانی که مبتلا به بزرگی غده ی پروستات هستند
  • کاهش دردهای میگرنی و سردردهای آزار دهنده
  • از بین بردن تعریق بسیار زیاد در افراد

معایب تزریق بوتاس پیشانی در مشهد

با اینکه تزریق بوتاکس می تواند مزایا و فواید زیادی داشته باشد اما در نظر داشت که می تواند عوارض و معایبی نیز در پی داشته باشد. بهتر است پیش از انجام این تزریق از معایب آن نیز با خبر شوید و با آگاهی کامل در باره ی آن ها اقدام به این عمل نمایید:

  • در پی داشتن تورم و عفونت در نواحی مختلف
  • ایجاد واکنش های آلرژیک در برخی از افراد

عوارض موقت تزریق بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی می تواند عوارض موقتی هم داشته باشد که برخی از آن ها سر درد، تهوع، خارش، سوزش، قرمزی و … می باشد. البته لازم به ذکر است که همان طور که گفته شد این عوارض موقتی هستند و بعد از مدت کوتاهی از بین می روند.
نکته : بوتاکس پیشانی فی نفسه نمی تواند باعث ایجاد عوارض ذکر شده شود. چیزی که مهم است میزان دوز مصرفی آن است. برای این امر باید دقت کافی اعمال شود و تحت نظر متخصص با تجربه انجام شود تا در حد امکان از عوارض آن به دور ماند.

تزریق بوتاکس پیشانی در کلینیک زیبایی دنیز مشهد

تزریق بوتاکس پیشانی در کلینیک زیبایی دنیز

کلینیک زیبایی دنیز با برخوردار بودن از متخصصان با تجربه توانسته است در زمینه ی تزریق بوتاکس خدمات بسیار زیادی را به مشتریان عزیز خودرارائه کند و آن ها را از نتیجه ی عمل خود راضی نماید. اگر در پی دست یابی به جوانی و زیبایی هستید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی دنیز ، از نتایج رضایت بخش آن لذت ببرید.