إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

معایب و مزایای تزریق ژل به بینی در مشهد

معایب و مزایای تزریق ژل به بینی در مشهد : تزریق ژل به بینی یکی از پر طرفدارترن عمل های غیر جراحی است که این روزها برای دست یابی به بینی زیبا انجام می شود. اگر بپرسید که چرا این کار به عنوان یک شیوه ی پر طرف دار مطرح شده است باید به برخی از مزیت های آن همچون، خطر کم، هزینه ی کم، تاثیر در همان جلسه ی اول، در بر نداشتن دوران نقاهت طولانی، در بر نداشتن عوارض جانبی قابل توجه، و … اشاره کرد. تصورش را بکنید که در ظرف یک ساعت به یک بینی خوش فرم دست پیدا کنید که همیشه آرزویش را داشته اید. بدون این که حتی نیاز داشته باشید مانند جراحی زیبایی بینی از چسب بینی استفاده کنید و مدتی از جامعه دوری کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای انجام تزریق ژل به بینی خود داوطلب شده اید و دلتان می خواهد که برای رسیدن به یک بینی زیبا و خوش فرم از این شیوه استفاده کنید، بهتر است که این مقاله را که با عنوان معایب و مزایای تزریق ژل به بینی در مشهد نوشته شده است، مطالعه نمایید.

مزایای تزریق ژل به نوک بینی

در بر داشتن هزینه ی کم تزریق ژل

یکی از مهم ترین مزیت های این روش این است که می توان با هزینه کردن مبلغ بسیار کمی به آروزی دیرینه تان دست پیدا کنید. شما مجبور نیستید مانند عمل جراحی هزینه های زیادی را پرداخت کنید تا ایراد های بینی تان را بر طرف کنید.

نیمه ماندگاری نتیجه ی تزریق ژل به نوک بینی

این امر می تواند از این جهت مزیت به شمار آید که می تواند برای کسانی که برای عمل جراحی بینی مردد هستند، کار آمد باشد. این امر می تواند نتیجه ی نهایی را برای داوطلبان عمل جراحی زیبایی بینی به آن ها نشان دهد.

غیر تهاجمی بودن

یکی دیگر از مزیت های تزریق ژل به نوک بینی، غیر تهاجمی بودن آن است. این کار تنها با استفاده از چند سوزن و چند تزریق انجام می شود که عوارض چندانی را در بر ندارد

در برنداشتن دوره ی نقاهت طولانی

بعد از انجام این عمل شما می توانید فعالیت های روز مره ی خود را از سر بگیرید و به آغوش اجتماع باز گردید . نیازی به استراحت ندارید و به این ترتیب از هیچ کدام از کارهای روزمره ی خود نیز باز نمی مانید.

در برداشتن عوارض بسیار کم

تزریق ژل به بینی عوارض جانبی زیادی را در بر ندارد و ممکن است که بعد از انجام آن، بینی فرد تنها کمی دچار تورم، قرمزی و حساسیت شود که بعد از چند ساعت از بین می رود و به حالت عادی باز می گردد.

تزریق ژل به بینی در کلینیک زیبایی در مشهد

تزریق ژل به بینی در کلینیک زیبایی دنیز در مشهد

کلینیک زیبایی دنیز در مشهد این افتخار را دارد که با در اختیار داشتن متخصصان خبره و با تجربه و با کمک تجهیزات کاملی که از آن ها برخوردار است، خدمات ارزنده ای را در زمینه ی تزریق ژل به بینی انجام دهد .