إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

نکات مهم درباره ی هیدرودرم در مشهد

نکات مهم درباره ی هیدرودرم در مشهد : هیدرودرم یکی از جدید ترین و راحت ترین و کم هزینه ترین روش هایی است که به کمک آن می تواند پوست را به خوبی آبرسانی کرد و آن را لایه برداری نمود. این روش با نام های دیگری همچون میکرودرم ابریژن مرطوب، فیوژن صورت، آکوا درم آبریژن، میکرودرم آبریژن آب و … نیز شناخته می شود. این روش علاوه بر این که می تواند سلامت پوست شما را تضمین نماید به عنوان یک روش درمانی نیز شناخته شده است. در این روش لایه ی بیرونی پوست شما ساییده می شود و این عمل سبب می شود که لایه ی مرده ی پوست شما از بین برود. درهنگام استفاده از این روش متخصص می تواند از روش هایت تکمیلی هم استفاده کند که به کمک آن جوش های پوست را از بین ببرد و رنگ دانه های آن را اصلاح نماید. اگر شما هم دلتان می خواهد که از شر چروک های پوست خود خلاص شود می توانید با کمک این مقاله با عنوان مهم ترین نکته ها درباره ی هیدرودرم در مشهد به برخی از سوالات خود در خصوص این عمل پاسخ دهید.

نحوه ی عمل هیدرودرم چیست؟

در استفاده از این روش متخصص می تواند با کمک دستگاه مخصوصی که به کار می برد، سلول های مرده ی پوست شما را بتراشد و به کمک دستگاه مکنده، مواد ناخالص و پوست های مرده ی جدا شده از روی پوستتان، از آن جدا شوند. این عمل با انجام شستشو به وسیله ی سرم های مخصوص کامل می شود و به این روش متخصص می تواند به شما کمک کند که به صورت عمقی، پوست شما را تمیز کند.در طی انجام این عمل هیدارته کردن پوست شما به کمک دستگاه آبرسانی بسیار قوی انجام می شود و پوست می تواند از آنتی اکسیدان های قوی نیز بهره مند شود.

مراحل انجام هیدرودرم چیست؟

برای این که پوست شما به کمک هیدرودرم جوان و زیبا شود این عمل در چند مرحله انجام می شود که در زیر به آن ها اشاره می شود:

  • تمیزکردن و هیدراته کردن پوست
    با استفاده سری قوی این دستگاه پوست شما هیدارته و به صورت عمقی تمیز می شود.
  • سایش پوست
    این دستگاه می تواند لایه های رویی مرده ی پوست شما را بساید بدون این که حتی کوچک ترین خراش را در آن ایجاد کند.
  • استخراج
    این دستگاه قادر است که تمامی جوش های سر سفید و سر سیاه و همچنین چربی های اضافه ی زیر پوست شما را خارج کند و آن را احیا نماید.

لایه برداری پوست با هیدرودرم در مشهد

هیدرودرم در مشهد در کلینیک زیبایی دنیز

کلینیک دنیز در مشهد برای این که چین و چروک های صورت شما از بین ببرد و جوانی و شادابی را به آن برگرداند از روش کاملا سالم و بی درد هیدرودرم استفاده می کند. استفاده کنندگان از روش هیدرودرم می توانند به صورت فوری جوانی و زیبایی را به صورت خود برگردانند و از پوستی کاملا صاف و سالم برخوردار شوند و برای این کار نیازی به طول دوره ی درمانی زیاد و استراحت طولانی احتیاج ندارند. مزیت اصلی دستگاه هیدرودرم نسبت به روش های مشابه دیگر این است که از سرم های شستشو برخوردار است و این سرم ها کمک می کند که پوست به صورت کامل و عمیق شسته و آبرسانی شود.