إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

پی آر پی مو

تکنیک پی آر پی چیست؟ امروزه خدمات زیبایی به یکی از پر مخاطب ترین خدمات پزشکی در دنیا تبدیل شده است. روش پی آر پی با به کارگیری خون خود فرد برای درمان و یا پیشگیری، طرفدارن بسیاری پیدا کرده است. در روش PRP پلاسمای خون فرد با جداسازی کامل اجزای خون کاملا عاری از پلاکت شده و پس از تزریق به هر ناحیه از پوست فرد باعث تحریک و کلاژن سازی در آن قسمت می شود. از پی ار پی در مواردی مثل آسیب دیدگی تاندون‌ها، آسیب‌های ورزشی حاد، ورم مفاصل و استخوان‌ها و… استفاده میشود اما از جمله مهم ترین کاربردهای PRP در رویش، تقویت و کاشت مو است.

مراحل انجام پی آر پی مو

ابتدا مقداری از خون فرد گرفته می شود. سپس با استفاده از کیت های حاوی ژل جداکننده و دستگاهی به نام سانتریفیوژ، اجزای خون جدا شده و پلاسما مشخص می گردد. پلاسمای جدا شده آماده تزریق می شود. گرچه این تزریق هیچ گونه دردی ندارد اما قبل شروع انجام پی آر پی مو به محل پماد بی حسی می زنند تا دردی حس نشود. تزریق پی آر پی مو باید به صورت یکدست و در عمقی مشخص انجام شود از این رو خاصی بنام مزوگانرا به کار می گیرند. این وسیله این قابلیت را دارد که مقدار و عمق تزریق را بدقت تنظیم نموده و در نتیجه از تزریقات با عمق و مقدار نامناسب جلوگیری کند. سوزن های PRP بسیار ظریف هستند بطوریکه این کار با حداقل درد انجام می شود. پس از تزریق فورا تفاوتی را احساس نخواهید کرد چرا که کار PRP ترمیم سلول های آسیب دیده است. ولی پس از چند هفته یا ماه تغییرات را مشاهده خواهید کرد.

شایان ذکر است کلینیک زیبایی دنیز پی آر پی مو در مشهد را با بهره گیری از تخصص ماهرترین پزشکان انجام می دهد. برای دریافت مشاوره جهت انجام پی ار پی در بهترین کلینیک زیبایی در مشهد با تلفن های کلینیک زیبایی دنیز تماس حاصل فرمایید.

آدرس : مشهد – خیابان احمدآباد – نبش قائم – ساختمان گوهرشاد – طبقه ۵

شماره های تماس

۰۹۰۵۵۱۴۴۵۰۰

۰۵۱-۳۸۴۴۹۶۸۶