إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

پی آر پی PRP

روش پی آر پی چیست؟ پی آر پی که با نام پلاکت درمانی نیز شناخته می شود روشی نوین و غیر تهاجمی که استفاده های بسیاری در زمینه زیبایی در سراسر دنیا دارد. در این روش با جداسازی و تزریق پلاکت خون که شامل فاکتورهای رشد می باشد، سلولهای بنیادی تحریک شده و جوانسازی و کلاژن سازی صورت می گیرد.

Prp چیست؟

برای این که به طور دقیق در مورد جوانسازی با روش پی آر پی توضیح دهیم ابتدا باید دو مفهوم را توضیح دهیم. دو مفهوم هماتوکریت و پلاسما. به آن بخش از خون که شامل گلبول های قرمز و سفید و پلاکت می باشد هماتوکریت و به مایعی که شامل مواد معدنی و… می باشد پلاسما می گویند.
برای انجام پی ار پی لازم است مقداری خون از بازوی شما گرفته شود. مقدار این خون تقریبا برابر با مقدار نمونه خونیست که در آزمایشگاه از شما گرفته می شود. وقتی این مقدار خون در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرارداده می شود به دلیل وجود نیروی گریز از مرکز بخش های مختلف خون جداسازی می شود که نتیجه آن به دست آمدن مایعی غنی از پلاکت های خون است. کار پلاکت ها در خون جلوگیری از خونریزی و ترمیم بافت های آسیب دیده است. حال تصور کنید اگر مایعی غنی از پلاکت ها در محلی که نیاز به ترمیم دارد تزریق شود نتیجه چقدر شگفت انگیز خواهد بود.
پس از آماده شدن محلول prp به کمک سرنگ به پوست یا محل مورد نظر تزریق می‌شود که حدود 45 دقیقه طول می کشد. برای مراجعینی که تزریق دردناک و ناراحت کننده است از بی حسی موضعی استفاده می شود تا از این بابت احساس ناراحتی نداشته باشند.

کاربردهای پی آر پی

جلوگیری از ریزش مو

یک راه درمانی بسیار خوب برای جلوگیری از ریزش مو بخصوص در خانم ها تزریق prp است که موجب بالا رفتن تراکم موها می شود.

کاشت مو

با اسپری کردن محلول پی ار پی به محل گیرنده مو می توان نتایج بسیار بهتری دریافت کرد. این کار موجب می شود پس از رشد موها شاهد موهای ضخیم و قوی تری خواهید بود. همچینین تا حد بسیار زیاد اسکارهای به وجود آمده در این محل را از بین خواهد برد.

ترمیم بافت

هنگامی که بافت های عضلانی ، تاندون ها و رباط ها دچار آسیب دیدگی می شوند تزریق پی آر پی روند بهبود را تسریع می کند.

بهبود وضعیت پوست

خطوط، چین و چروک ها، زخم های خفیف، خشکی ها، ترک های پوست و سایر عارضه های پوستی با تزریق پی ار پی قابل درمان هستند. پس از انجام تزریق پی آر پی به پوست بلافاصله می توانید به امور روزمره خود مشغول شوید و هیچگونه محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

کلینیک زیبایی دنیز این افتخار را دارد که تزریق پی آر پی را برای شما به بهترین نحو انجام دهد.

آدرس کلینیک : مشهد – خیابان احمدآباد – نبش قائم – ساختمان گوهرشاد – طبقه 5

برای گرفتن وقت با شماره های کلینیک تماس بگیرید

09055144500
05138449686