إيران - مشهد المقدسة 🚩🚩 بدایه شارع قائم احمد آباد7 عماره گوهرشاد

00989033747800 00985138449686

کاشت ابرو به روش fue

کاشت ابرو به روش fue : امروزه درمان ها برای رفع ایرادات و زیبایی دغدغه بیشتری از افراد شده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اغلب مردم به دنبال راه های درمانی زیبایی هستند که حتی اولویت آنها در زیبایی از درمان هم مهم تر تلقی می شود و ریزش ابرو یکی از موارد مهم در همین زمینه است. شاید ابرو خالی داشتن و یا حتی نداشتن آن مشکلات زیادی را ایجاد نکند اما داشتن آن در زیبایی صورت فرد بخصوص در جلوه بخشی و فرم دهی به چشمان تاثیر بسزایی دارد چنانچه ریزش ابرو دارید این را میدانید که ریزش ابروها به تعداد کم یک امر خیلی طبیعی می باشد.

عوامل ریزش ابرو

ریزش ابرو می تواند عوامل متعدد و زیادی داشته باشد که نسبت به نوع آن میتوان جلوگیری و یا درمان کرد. که به تعدادی از عوامل مهم و اصلی در ذیل اشاره شده از جمله:

  • مشکلات ژنتیکی و مادرزادی
  • مشکلات پوستی و مریضی هایی مانند لوپوس، آره آتا و…
  • عوامل فیزیکی مانند رانندگی، سوختگی، برق گرفتگی و….
  • مراقبت های نادرست، مواد آرایشی و زیبایی
  • پیرایش بیش از حد ابروها

کاشت ابرو

با توجه به موارد ذکر شده در ابتدا باید کلیه عللی که باعث از دست رفتن ابروها شده است مورد بررسی قرار گرفته و حدالامکان تحت درمان ب صورت تقویتی قرار گیرد زیرا در صورت پیدا نکردن علت ریزش ابرو، حتی با کاشت ابرو باز هم احتمال ریزش مجدد ابروهای کاشته شده وجود دارد. توجه کنید در موارد نادری مانند: تریکو تیلومانیا (بیماری روحی روانی که فرد موهای خود را می کند)، کاشت ابرو فایده ای نداشته و بایستی ابتدا فرد به روانپزشک معرفی شود و پس از درمان اقدام به کاشت ابرو نماید.

چه کسانی می توانند کاشت ابرو انجام دهند

  • کسانی که شکل و فرم ابروهایشان زیبا و با زاویه مناسب نیست
  • کسانی که ابروهای خیلی کم پشت و یا نازکی دارند
  • کسانی که قبلا تاتوی ابرو کرده اند ولی از فرم آن خسته شده اند نیز می توانند با استفاده از تکنیک های خاص و حرفه ای روی تاتوی خود کاشت ابرو انجام دهند.
  • کسانی که به دلیل بیماری های خاص یا موارد دیگری قسمتی از ابروی خود را از دست داده و برای پر کردن ناحیه داخل ابروهایشان می خواهند کاشت ابرو انجام دهند.
  • کسانی که جای ناحیه سوختگی و یا محل زخم و اسکار دارند.

کاشت ابرو به روش fue و sut

در هر بار کاشت ابرو بین 50 تا 400 گرافت نیاز است که هر گرافت شامل 1 الی 2 تار مو می باشد. اولین مرحله کاشت ابرو طراحی و زاویه سازی ابروهاست که علاوه بر چهره سازی و زاویه دهی طبیعی پزشک با تایید نهایی فرد صورت میگیرد. تار موها برای ناحیه ابرو توسط پزشک متخصص انتخاب و برداشت می شود. عمل کاشت ابرو با برداشت فولیکول های مو از یک ناحیه اهدا کننده و جداسازی بافت ها از هم زیر میکروسکوپ توسط پزشک و در انتها کاشت و پیوند زدن تارها در ناحیه ابرو است. ریزش ابروها بعد از کاشت تا دو هفته اول بسیار طبیعی بوده و تا 9 ماه اول شروع به رشد و تا 12 ماه به طور کامل پر شده و رشد طبیعی تکمیل می شود.

مزایای کاشت ابرو به روش fue و sut

کاشت ابرو با روش جدید fue و sut در یک جلسه توسط تیم مجرب با زاویه خواب طبیعی انجام می شود و این متد بدون هرگونه عوارض، بدون جراحی، بدون درد، بدون جای زخم و بدون کوتاهی موها در قسمت برداشت انجام می شود توجه داشته باشید که در این روش موهای ابرو قابل رشد بوده و کاملا طبیعی می باشد همچنین کسانی که قبلا ابروهای خود را تاتو کرده اند. اگر بر روی ان مدل بخواهند کاشت ابرو کنند نیازی به پاک کردن تاتوی خود ندارند.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی دنیز نسبت به دریافت مشاوره و تعیین وقت برای داشتن ابروهایی زیبا و طبیعی اقدام کنید.

آدرس کلینیک : مشهد – خیابان احمدآباد – نبش قائم – ساختمان گوهرشاد – طبقه ۵

برای گرفتن وقت با شماره های کلینیک تماس بگیرید

۰۹۰۵۵۱۴۴۵۰۰
۰۵۱۳۸۴۴۹۶۸۶